انتخاب بهترین ماشین لباسشویی

خرید لوازم خانگی اصل

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

انتخاب بهترین ماشین لباسشویی

خشکشویی کثیف وجود ندارد ، اما یک ماشین لباسشویی قابل اعتماد که سالها به آرامی لباس ها را تمیز می کند بار شما را کاهش می دهد. در اینجا نحوه یافتن بهترین ماشین لباسشویی برای بودجه و نیازهای شما آورده شده است.

واشرها بسته به نوع ، ظرفیت و ویژگی های آن حدود 275 تا 2500 دلار می فروشند. و در حالی که انجام لباس های شسته شده ممکن است یک کار دنیوی باشد ، راهرو واشر چیزی غیر از کسل کننده است. شما خواهید دید که چند وظیفه ای ماشین که به شما اجازه شستن دو بار در یک بار، همه در یک لودر جلو که مستقیما رفتن به حالت خشک کن، غلاف توزیع جلو لودر ، ساخته شده است در ویژگی های pretreat ، و بیشتر.

خرید یک مجموعه واشر و خشک کن مطابق محبوب است. یک ظاهر طراحی شده هماهنگ بیان می کند ، اما همه زوج ها یک جفت عالی ایجاد نمی کنند. " بهترین واشرها و خشک کن های همسان " بهترین آزمایشات ما را نشان می دهد. آیا می خواهید پس انداز کنید؟ به " محصولات لباسشویی که هزینه های زیادی را هدر می دهند " و " چگونه آخرین عمر واشر و خشک کننده خود را ببخشید " مراجعه کنید  .

آزمایشگاه برای خانه شما
برای فهمیدن چگونگی تمیز کردن هر شستشو ، آزمایشکنندگان CR از اسپکتروکلوریمتر برای تجزیه و تحلیل بسترهای پارچه آغشته به شراب قرمز ، کاکائو و کربن (که شبیه دوده است) استفاده می کنند ، در میان سایر لکه ها ، قبل و بعد از شستشو. هرچه لکه بعد از شستشو سبک تر باشد ، دستگاه در تمیز کردن امتیاز بیشتری دارد. این آزمایش به منظور به چالش کشیدن واشر است تا بتوانیم تفاوت های واقعی بین دستگاه ها را مشاهده کنیم.

واشر که روی پارچه ها سخت است ، دستگاه رویایی نیست ، بنابراین ما ارزیابی می کنیم که یک واشر چقدر نرم است. آزمایش کنندگان میزان آب و انرژی مورد استفاده دستگاه و انرژی لازم برای خشک کردن لباس های شسته شده را ضبط می کنند. (واشرهایی که مدت زمان بیشتری خشک کن را خشک می کنند و در تست های بهره وری انرژی ما نمره بالاتری دارند.

اندازه گیری می کنیم که میزان لرزش واشر به یک طبقه چوبی انتقال می یابد. و از آنجا که خوب است بدانید که قبل از خرید کدام ماشین ها پر سر و صدا هستند ، پنل پناهندگان ما میزان چرخش واشر را در طی چرخه های پر کردن ، تحریک و سقوط ، تخلیه و چرخش داوری می کنند.

واشرهایی که عملکرد خوبی دارند اما به مرور زمان نگه ندارند ، برنده نیستند. به همین دلیل مهم است که آخرین نتایج قابل اعتماد و رضایتمندی مالک را در نظر بگیریم . و برای اینکه انتخاب بهترین ماشین لباسشویی برای بودجه خود را آسان تر کنید ، اکنون نتایج آزمایشگاه آزمایشگاهی ، قابلیت اطمینان پیش بینی شده و رضایت صاحب را در یک امتیاز کلی قرار می دهیم.

اطلاعات بیشتر در مورد ماشین لباسشویی

نحوه صرفه جویی در لوازم خانگی ، فروش و یا بدون فروش
24 ژانویه 2019

بهترین واشر و خشک کن های جمع و جور
8 اکتبر 2019

بهترین دستگاه های واشر و خشک کن مطابق
26 نوامبر 2019
انواع ماشین لباسشویی
هر نوع مزایا و اشکالاتی دارد. آیا ترجیح می دهید ماشین لباسشویی را از بالای ماشین لباسشویی بجای خم شدن برای بارگذاری یک لودر جلو بارگیری کنید؟ یک پایه پایه ارتفاع یک لودر جلو را افزایش می دهد - بارگذاری آسان تر - اما برای راحتی شما 250 دلار یا بیشتر پرداخت می کنید.

هرچه را در نظر دارید ، بدانید که واشرهایی با ظرفیت بیش از 4/5 فوت مکعب ، به راحتی در تست های ما از یک راحت کننده اندازه کینگ استفاده می کنند. و در صورت اهمیت گارانتی ، اکثر دستگاه های اندازه گیری شده کامل دارای ضمانت یک ساله برای قطعات و نیروی کار هستند. با این حال ، سرعت کوئین ، تضمین های مختلف از سه تا هفت سال ارائه می دهد. در رتبه بندی ماشین لباسشویی ما ظرفیت و اطلاعات گارانتی را مشاهده خواهید کرد .

جوانب مثبت و منفی زیر بر اساس آزمایشات ما به انواع واشرها به عنوان گروه اشاره دارد. استثنائاتی وجود دارد ، که در رتبه بندی ها مشاهده خواهید کرد.

 ماشین لباسشویی بارکننده بالا
لودرهای برتر
جوانب مثبت
• معمولاً ارزانترین گزینه.
• زمان چرخه به طور معمول کوتاهتر است.
• تمیز کردن معمولاً در رتبه بندی های ما نمره خوبی کسب می کند ، بنابراین این ماشین ها باید یک بار معمولاً باران را به خوبی پاک کنند. (آنها با لکه های سنگین یا خاک سنگین تر هستند ، بنابراین پیش فرض کنید.)

منفی
• بسیاری از پارچه ها سخت هستند.
• آنها معمولاً از آب بسیار بیشتری استفاده می کنند.
• زمان خشک کن اغلب طولانی تر است. (وان واشر نمی تواند به سرعت مانند سایر واشرها بچرخد ، بنابراین آب کمتری استخراج می شود.)
• بیشتر آنها پر سر و صدا هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، به " 5 موردی که باید در مورد واشرهای همزن با بار بالا بدانید " مراجعه کنید.

رتبه بندی واشرهای واشر برتر بارگیری
 ماشین لباسشویی با راندمان بالا (HE)
لودرهای با راندمان بالا (HE)
جوانب مثبت
• تمیز کردن معمولاً امتیاز بسیار خوبی کسب می کند.
• ظرفیت ها از بسیاری از باربرهای تکان دهنده بزرگتر است.
• آنها نسبت به بسیاری از واشرهای همزن از آب کمتری استفاده می کنند و زمان بیشتری را خشک می کنند.
• بیشتر آنها نسبتاً ساکت هستند.

منفی
• زمان شستشو طولانی است ، اغلب 60 تا 80 دقیقه با استفاده از تنظیم طبیعی شستشو / خاک سنگین. (وقت خود را با استفاده از تنظیم عادی خاک صرفه جویی کنید.)
• بیشتر پارچه ها ملایم نیستند.
• به دلیل کمبود سطح آب ، زمان شستشوی طولانی تر و سرعت چرخش بیشتر می توان لباسشویی را درهم پیچید.
• ممکن است مدلهای با ظرفیت بالاتر دارای وانهای عمیق باشند و دسترسی بعضی از کاربران برای رسیدن به پایین و گرفتن آخرین جوراب را برای برخی از کاربران دشوار می کند.

با خواندن " 5 مورد که در مورد لودرهای با راندمان بالا باید بدانید" بیشتر بدانید .

رتبه برتر واشر HE-Load HE
 ماشین لباسشویی جلو
لودرهای جلو
مزایا
• تمیز کردن معمولاً نمرات عالی یا بسیار خوبی در رتبه بندی های ما کسب می کند.
• آنها پارچه ها ملایم تر هستند.
• از کمترین آب استفاده می کنند.
• زمان خشک کن اغلب کوتاه تر است. (لودر جلو از آب کمتری استفاده می کند و بیشتر از آن استخراج می کند و موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.)
• بیشتر آنها را می توان با خشک کن تطبیق داد تا در فضای خود صرفه جویی شود.

منفی
• زمان شستشو طولانی است ، اغلب 60 تا 120 دقیقه با استفاده از تنظیم طبیعی شستشو / خاک سنگین.
• بعضی از آنها ارتعاشات را به کف منتقل می کنند. (این می تواند نگران کننده کفپوش های چوبی باشد ، اما نه بتونی.)
• قالب می تواند برای هر نوع واشر مشکل ایجاد کند ، و مصرف کنندگان همچنان به ارسال نظر در مورد این سایت در مورد لودرهای جلو با قالب می پردازند.

اطلاعات بیشتری را در " 5 چیزهایی که باید در مورد واشرهای جلوی بار بدانید " مشاهده خواهید کرد.

رتبه بندی واشر جلو
 یک ماشین لباسشویی جمع و جور در جلو
لودرهای جمع و جور
جوانب مثبت
• عرض 24 اینچی آنها در صورت محکم بودن فضا ، آنها را به گزینه ای تبدیل می کند. قد و عمق متفاوت است ، همانطور که در رتبه بندی ماشین لباسشویی ما مشاهده می کنید .
• برای صرفه جویی در فضای کف ، می توان با خشک کن برقی مطابق با آنها انباشت.

منفی
• بیشتر تراکم های فروخته شده لودرهای جلو هستند ، لودرهای بالایی نیستند و گزینه های شما را محدود می کنند — و همه طرفدار لودرهای جلو نیستند.
• خشک کن های جمع و جور برقی (برقی یا تهویه) هستند. در حال حاضر مدل های گازی موجود نیست.
• آنها کوچک اما گران هستند ، از 750 دلار تا 2400 دلار به علاوه خشک کن.
• زمان چرخه برای شستشو و خشک کردن طولانی است ، به خصوص اگر خشک کن یک مدل بی هوا باشد.
• آنها بیشتر از سایرین لرزش دارند.

برای اطلاعات بیشتر ، به " بهترین واشر و خشک کن های کامپکت تطبیق " مراجعه کنید .

رتبه بندی واشر جمع و جور
فضای خود را اندازه کنید
ظرفیت های بزرگتر غالباً منجر به شستشو می شوند که 2 یا 3 اینچ گسترده تر از 27 اینچ معمول باشد. همین مورد در مورد خشک کنها نیز صادق است. فضایی که باید با آن کار کنید را اندازه بگیرید و اجازه دهید حداقل 6 اینچ در پشت واشر برای قلاب های مخصوص آب و حدود یک اینچ بین واشر و خشک کن قرار بگیرد. درها را به خانه خود بسنجید تا مطمئن شوید یک واشر جدید می تواند در داخل آنها جای بگیرد. ابعاد موجود در رده بندی ماشین لباسشویی را بررسی کنید و توجه داشته باشید که کدام لودرهای جلو را می توان با یک خشک کن تطبیق داد. اگر فضا کم است ، واشرهای جمع و جور را که آزمایش کردیم نیز در نظر بگیرید.

اگر یک ماشین ساکت مهم است ، خرید یک واشر اتومبیل را که در تست های سر و صدای ما نمره بسیار خوب یا بهتری کسب کرده است ، در نظر بگیرید. شما می دانید که کار می کند ، اما نباید مزاحمتی برای شما باشد. و در حالی که اکثر تولید کنندگان لرزش هایی را که لودرهای تمام اندازه به جلو منتقل می شوند کاهش داده اند ، به نمرات ارتعاش در رده بندی های ماشین لباسشویی ما دقت کنید .

6 اینچ را بین دیوار و واشر و خشک کن خود بگذارید و یک اینچ را بین این دو قرار دهید.
تصویرگری: کریس فیلپوت
برای اطلاعات بیشتر ، رتبه بندی ماشین لباسشویی ما را بررسی کنید
راهنمای خرید فیلم تعاملی
برای اطلاعات بیشتر ، فیلم تعاملی ما را در زیر مشاهده کنید. در انواع ، ویژگی ها و نکات مربوط به نگهداری می توانید به قسمت های مختلف بروید.

حوله ها را در سبد خرید خود بشمارید
همه افراد به یک واشر نیاز ندارند که 17 حوله حمام ضخیم و با اندازه کامل داشته باشد ، این همان چیزی است که یک واشر با ظرفیت 6.2 فوت مکعب ، بزرگترین آزمایشگاهی که باید داشته باشد ، باید نگه داشته باشد. از طرف دیگر واشرهای جمع و جور معمولاً دارای ظرفیت ادعا شده در حدود 2.3 فوت مکعب هستند و می توانند حدود شش از این حوله ها را در خود جای دهند. ظرفیت ذکر شده در رتبه بندی ها را مشاهده خواهید کرد.

دو پشته حوله سفید.  یکی با شش و دیگری با 17 حوله.
برای اطلاعات بیشتر ، رتبه بندی ماشین لباسشویی ما را بررسی کنید
5 ویژگی خارق العاده
هرچه امکانات بیشتر باشد ، قیمت آن نیز بالاتر می رود. بنابراین گزینه های خود را در برابر واشرهای با کارایی بالا متناسب با بودجه خود باریک کنید ، سپس ویژگی هایی را در نظر بگیرید که باعث راحتی یا صرفه جویی در وقت می شود. در اینجا پنج مورد برای جستجو وجود دارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.