راهنمای خرید دستگاه رطوبت گیر

خرید لوازم خانگی اصل

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

راهنمای خرید دستگاه رطوبت گیر

دستگاه رطوبت گیر می تواند این احساس مرطوب را از زیرزمین یا اتاق رختشویی به وجود آورد و از بروز برخی موقعیت های چسبنده دیگر جلوگیری کند: میزان رطوبت بالای 50 درصد می تواند باعث ایجاد کنه های گرد و غبار ، کپک و قالب شود و باعث ایجاد آلرژی یا سایر مشکلات سلامتی شود.

با استفاده از فن برای جابجایی هوا بر روی سیم پیچ های یخچال ، یک رطوبت گیر رطوبت هوا را بیرون می کشد و آن را درون مخزن فرو می کند. همه دستگاه های رطوبت ساز 30 به علاوه در رده بندی CR تعدادی از آب های هوا را مطابق ادعای سازندگان حذف می کنند. اما برخی از آنها برای رسیدن به سطح رطوبت انتخابی بسیار نزدیکتر هستند ، ساکت تر عمل می کنند یا از انرژی کمتری استفاده می کنند.

نحوه آزمایش دستگاه های dehumidifiers
ما دستگاه های رطوبت ساز را در سه دسته با توجه به ظرفیت آزمایش می کنیم ، که به مقدار آبی که گفته می شود هوا را از هوا خارج می کند ، اشاره دارد - ادعایی که ما آزمایش می کنیم.

کوچک:  ادعا می شود روزانه 30 تا 35 پین رطوبت از بین ببرد.

متوسط:  ادعا می شود 50 پین در روز را حذف کنید.

بزرگ: با  ادعای حذف 60 تا 70 پین در روز.

تست های حذف آب ما ، یک دستگاه رطوبت ساز در از بین بردن رطوبت هوا (تعداد پین های آب در روز ، طبق گفته سازنده) در محفظه آزمایش ما در دمای 80 درجه فارنهایت و 60٪ رطوبت نسبی را اندازه گیری می کند. تست دقت humidistat مشخص می کند که هر دستگاه رطوبت گیر چقدر می تواند به یک سطح رطوبت رسیده برسد و آن را حفظ کند.

برای راندمان انرژی ، مهندسان ما مقدار انرژی لازم برای از بین بردن 1 پیمانه آب از هوا را محاسبه می کنند و آزمایش عملکرد اتاق خنک ما در مورد حذف آب و عملکرد آن در یک اتاق با دمای 50 درجه داوری می کند. رطوبت نسبی F و 60 درصد (شاخص خوبی برای عملکرد در یک زیرزمین سرد و مرطوب). ما همچنین سطح سر و صدا را ارزیابی می کنیم .

این نتایج آزمایش آزمایشگاهی ، به همراه قابلیت اطمینان برند و داده های رضایت صاحب از نظر سنجی اعضای CR ما ، در یک امتیاز کلی برای دستگاه های رطوبت ساز آزمایش شده قرار گرفته اند.

رتبه بندی های رطوبت گیر توسط گزارش های مصرف کننده
تغییرات در راهرو Dehumidifier
اکثر جعبه های رطوبت ساز می گویند 30 پین ، 50 پین یا 70 پین ، با اشاره به مقدار آبی که دستگاه رقیق کننده ظرف 24 ساعت می تواند از بین ببرد ، این همان چیزی است که شما در رتبه بندی های رطوبت ساز ما مشاهده می کنید  . اما با فروختن این مدل ها ، شما شروع به دیدن دستگاه های رقیق کننده با علامت های 20 ، 30 یا 45 برقی خواهید کرد.

جان بانتا می گوید: "این بدان معنا نیست که آنها آب کمتری را حذف می کنند ، بلکه این است که آنها در شرایطی آزمایش شده اند که آب کمتری از آن خارج شود." آنها به طور معمول در زیرزمین ها مورد استفاده قرار می گیرند ، و وزارت انرژی با پایین آمدن دمای اتاق ، استاندارد آزمایش خود را تغییر داده تا بهتر منعکس کننده شرایط زیرزمین باشد. در هوای خنکتر آب کمتری برای حذف وجود دارد ، به همین دلیل تعداد پین های آب کاهش می یابد. هنگامی که بیشتر در فروشگاه ها و به صورت آنلاین در دسترس باشید ، این دستگاه های رقیق کننده را آزمایش خواهیم کرد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد رتبه بندی دستگاه های dehumidifier ما کلیک کنید
قبل از خرید چه باید بدانید
در نظر بگیرید که
نویز از کجا خواهد رفت نگران کننده فضاهای زندگی است. اندازه گیری های ما از فاصله 3 فوت به طور معمول از حدود 50 دسیبل (تقریباً صدای یخچال در حال اجرا) تا 67 دسیبل (تقریباً به اندازه صدای فن جعبه بلند است) برای دستگاه های رطوبت ساز تست شده است .

فضاهای بزرگ یا مرطوب
معمولاً هر چه فضای را خنثی کنید ، ظرفیت بیشتری در دستگاه رطوبت گیر نیاز خواهید داشت. بهترین مدلهای با ظرفیت بزرگ ، رطوبت را در سخت ترین شرایط مانند زیرزمین مخصوصاً مرطوب به سرعت و به طور موثر از بین می برد.

لکه های کوچک یا مرطوب
یک رقیق کننده با ظرفیت بزرگ به شما کمک می کند فضای کوچکتر را به سرعت خشک کنید ، اما طبق گفته تولید کنندگان ، یک مدل با ظرفیت متوسط ​​احتمالاً با دوچرخه سواری کمتری انجام می دهد.

رفع مشکلات موجود


حتی اگر رطوبت بیش از حد در خانه شما وجود داشته باشد حتی ممکن است بهترین دستگاه رطوبت ساز کارایی نداشته باشد. مسدود کردن ناودانها و اطمینان از اینکه نقاط کم آبی حداقل 5 فوت از خانه فاصله دارند ، می توانند به شما کمک کنند. برای راهنمایی بیشتر ، به " چگونه می توانیم بیشترین استفاده را از دستگاه رطوبت گیر خود ببریم "  .
رتبه بندی های dehumidifier

دستگاه را با رطوبت مطابقت دهید
رطوبت گیرها از نظر اندازه تقریباً مشابه هستند ، حتی اگر در میزان رطوبت موجود در 24 ساعت نیز تغییر کنند. در اینجا انواع قابل بررسی است.
 دستگاه رطوبت گیر با ظرفیت زیاد.
ظرفیت بزرگ
ادعا می شود این مدل ها 60 تا 70 پین در روز را حذف می کنند. آنها همچنین می توانند طیف گسترده تری از رطوبت را با سر و صدای کم و یا کم تحمل کنند. همچنین ممکن است بتوانید آنها را در یک فضای کم و ساکت تر اجرا کنید. برای فضاهای بزرگ و مرطوب ، بزرگترین مدل ظرفیتی را که می توانید تهیه کنید ، بخرید. هزینه اضافی ارزشش را دارد.
رتبه بندی های دستگاه سنجشگر ما را بررسی کنید
 دستگاه رطوبت گیر با ظرفیت متوسط.
ظرفیت متوسط
برای فضاهای متوسط ​​یا بزرگ که کاملاً مرطوب نیستند ، معمولاً گفته می شود که این مدل ها تا 50 پین رطوبت در روز را از بین می برند. در حالیکه رقیق کننده های با ظرفیت متوسط ​​گاهی اوقات می توانند به همان اندازه مدل های بزرگ هزینه کنند ، معمولاً مبلغ کمتری پرداخت خواهید کرد.

رتبه بندی های Dehumidifiers
 دستگاه رقیق کننده کوچک
ظرفیت کوچک
ادعا می شود روزانه حدود 30 تا 35 پیمانه رطوبت از بین می رود ، اینها می توانند فضاهای کوچکی را که مرطوب تر هستند مرطوب کنند.
رتبه بندی های Dehumidifier ما را کاوش کنید
 دستگاه رطوبت گیر کل خانه
تمام خانه
دستگاه های رطوبت گیر کل خانه به عنوان واحد قابل حمل و یا به عنوان افزودنی های سیستم گرمایش مرکزی و تهویه مطبوع موجود شما در دسترس هستند. تولید کنندگان می گویند که می توانند مساحتی تا 5000 فوت مربع را تحمل کنند. این واحدها گران هستند ، اما رطوبت زیادی که از بین می برد به شما امکان می دهد تا تهویه مطبوع خود را کمتر اجرا کنید. (CR این نوع رطوبت ساز را آزمایش نمی کند.)
راهنمای خرید فیلم تعاملی
برای اطلاعات بیشتر ، فیلم تعاملی ما را در زیر مشاهده کنید. بسته به علایق خود می توانید به فصل های مختلف بروید - به عنوان مثال ، چگونگی آزمایش ، نحوه کار آنها ، جلوگیری از رطوبت ، ظرفیت و محل قرارگیری.

رتبه بندی های dehumidifier
ویژگی های آن تعداد
امروزه اکثر دستگاه های کوچک کننده قابل حمل مجهز به تجهیزات مشابه هستند. در اینجا ویژگی هایی که اغلب مشاهده می کنید وجود دارد.

1 / 7
یک کنترل پنل کاربر پسند در دستگاه رطوبت گیر.دستگاه رطوبت ساز دوباره پس از قطع برق دوباره شروع به کار می کند. اتصال شلنگ در پشت دستگاه رطوبت گیر.یک دکمه تایمر بر روی پنل کنترل کننده رطوبت گیر.جایی که یخبندان می تواند روی سیم پیچ های رطوبت ساز تشکیل شود.شخصی که از فیلتر هوا قابل شستشو خارج می کند از دستگاه رطوبت گیر استفاده می کند.مخزن ضد آب قابل جابجایی که دارای یک دسته و یک پوشش است.
کنترل کاربر پسند
کنترل های الکترونیکی به شما امکان می دهد سطح رطوبت اساسی را انتخاب کنید - نرمال ، خشک ، بسیار خشک - و کنترل های دیجیتال به شما امکان می دهند یک سطح رطوبت خاص با تعداد درصد برنامه ریزی کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.