راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

خرید لوازم خانگی اصل

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

هنگامی که ماشین ظرفشویی شما فوت کرد ، ممکن است به سرعت بیایید این وسیله صرفه جویی در وقت را از دست بدهید. به گزارش Energy Star ، بارگیری ماشین ظرفشویی و فشار دادن شروع می تواند بیش از 230 ساعت در سال در مقایسه با شستشو و خشک کردن با دست ، در سال صرفه جویی کند. در اینجا نحوه یافتن بهترین ماشین ظرفشویی برای بودجه و نیازهای شما آورده شده است.

ماشینهای ظرفشویی داخلی معمولی ، پر فروش ترین نوع و آنچه گزارش های مصرف کننده خریداری می کند و آزمایش می کند ، 24 اینچ عرض دارد. در رده بندی ماشین ظرفشویی ما بیش از 100 مدل و همچنین دو کشو ماشین ظرفشویی از Fisher & Paykel را مشاهده خواهید کرد که تنها شرکتی است که در حال حاضر اقدام به تهیه کشو می کند. هرچه را انتخاب می کنید ، در استفاده از مواد شوینده ای که در آزمایش های ما تمیز کرده است ، بیشترین استفاده را از دستگاه خود در نظر بگیرید.

ماشین ظرفشویی ها به رنگ های سفید ، شکاف دار ، مشکی ، تخته سنگ ، ضد زنگ و ضد زنگ مشکی موجود هستند . ماشین های ظرفشویی یک بار بسیار شبیه به هم بودند ، اما نه بیشتر. برخی از تولید کنندگان ظاهر را ساده کرده اند و کنترل ها را به بالای درب منتقل می کنند تا هنگام بسته بودن درب مخفی شوند.

در برخی مدل ها ، آرم مارک نیز از بین رفته است و یک دسته جیب گیربکس نوار را جایگزین می کند. با نام تجاری و دسته نوار از بین رفته ، تولید کنندگان متوجه شدند که ماشین ظرفشویی های ضد زنگ آنها در آشپزخانه کنار وسایل ضد زنگ از مارک های دیگر خوب به نظر می رسد ، و مصرف کنندگان نیز همین کار را کردند.

آزمایشگاه برای خانه شما
ما ماشین ظرفشویی ها را در تمام طول سال آزمایش می کنیم ، 28 ساعت را صرف ارزیابی هر یک می کنیم و ویژگی های آن را مشخص می کنیم. آزمایش کنندگان ما هر ماشین ظرفشویی را با 10 مکان تنظیم ظروف سرامیکی سفید با مواد غذایی پخته شده بارگذاری می کنند ، سپس آن را در چرخه عادی (یا معادل آن) اجرا می کنند. پس از اتمام چرخه ، زمان چرخه و میزان آب و انرژی مصرفی را ضبط می کنیم. ما از یک ماشین تصویربرداری برای تعیین دقیق میزان تمیز بودن هر ظرف استفاده می کنیم ، تست می کنیم که هر ماشین پلاستیک ها را به خوبی خشک می کند ، و پانل ها سطح صدا را داوری می کنند .

ماشین های ظرفشویی که عملکرد خوبی دارند اما به مرور زمان درگیر نیستند ، برنده نمی شوند. به همین دلیل مهم است که آخرین نتایج قابل اعتماد و رضایتمندی مالک را در نظر بگیریم  . و برای اینکه انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی برای بودجه خود را آسان تر کنید ، اکنون نتایج آزمایشگاه آزمایش ، قابلیت اطمینان پیش بینی شده و رضایت صاحب را در یک امتیاز کلی برای هر مدل قرار می دهیم.

یک ظرف ظرف
شویی بیش از 20 مارک در رتبه بندی ماشین ظرفشویی ما وجود دارد . نام های آشنایی مانند Amana ، Frigidaire ، GE ، Kenmore ، LG ، Maytag ، Samsung و Whirlpool را مشاهده خواهید کرد. ایکه در آنجا نیز هست - و نه ، لازم نیست ماشین ظرفشویی را خودتان جمع کنید. و کارشناسان ما سه B B Beko ، Blomberg و Bosch را مرور می کنند.   

تولید کنندگان در محدوده قیمت بالا شامل Bertazzoni ، Dacor ، Electrolux ، Fisher & Paykel ، GE Profile ، Jenn-Air ، Kenmore Elite ، KitchenAid ، Miele ، Thermador و Viking هستند. ما در تلاشیم تا با مارک هایی که در فروشگاه ها و بصورت آنلاین مشاهده خواهید کرد ، همگام باشید. به همین دلیل ما مدل هایی از Equator ، Kucht و Thor Kitchen را نیز آزمایش می کنیم.

در مورد کشو های ماشین ظرفشویی ، Fisher & Paykel در حال حاضر تنها کشو تولیدکننده مارک تجاری است و در رده بندی ماشین ظرفشویی ما دو مورد مشاهده خواهید کرد .

قیمت خود را نامگذاری کنید
عرض و عمق یک ماشین ظرفشویی معمولی برای حفره ای به ابعاد 24x24 اینچ در نظر گرفته شده است. اما اگر شما کف را کاشی کنید یا پیشخوان را مجدداً تغییر دهید ، ارتفاع حفره را تغییر دهید ، تعویض ماشین ظرفشویی جدید شما می تواند یک مشکل باشد. بنابراین قبل از انتخاب فضای خود را اندازه گیری کرده و از خرده فروش بخواهید دامنه کامل قد را در نظر بگیرد (و فراموش نکنید که برای تنظیم پاهای تراز کردن حساب کنید).

هنگام خرید ، به چگونگی پیکربندی فضای داخلی ماشین ظرفشویی ، فاصله بین کین ها و قرار دادن سبد و قفسه های ظروف نقره ای دقت کنید. شما به ماشین ظرفشویی احتیاج دارید که برای نحوه پخت و پز و خوردن شما کار کند.

ماشین ظرفشویی با مبلغ 500 دلار یا کمتر
اگرچه آنها بهترین عملکرد را در تست های ما ندارند ، اما هنوز هم می توانید ماشین ظرفشویی تهیه کنید که در تمیز کردن بسیار عالی است و در خشک کردن بسیار خوب یا حتی عالی است. بیشتر ماشین های ظرفشویی از جمله مدل های ارزان قیمت اکنون دارای سنسور خاک هستند. این زمان و آب مصرفی چرخه را با سطح خاک بار تنظیم می کند و باعث بهبود راندمان آب می شود. و برخی در این محدوده قیمت حتی از داخلی ضد زنگ نیز برخوردار هستند. پس چه فایده ای دارد؟ ویژگی ها اساسی هستند: قفسه های قابل تنظیم و وان های استنلس استیل داده نشده است و بیشتر ماشین های ظرفشویی در این محدوده قیمت نسبتاً پر سر و صدا هستند.

ماشین ظرفشویی با قیمت 600 تا 900 دلار
می توانید یک ماشین آرام تر ، تمیز کننده عالی و ویژگی های مناسب دریافت کنید که ممکن است باعث شود مقداری بیشتر هزینه کنید ، مانند قفسه های قابل تنظیم و شیارهای قابل انعطاف با وسایل انعطاف پذیر ، همراه با وان ضد زنگ ، که تمایل به مقاومت در برابر لکه ها دارد. پلاستیک یک سنسور خاک داده شده است.

ماشین ظرفشویی به قیمت 1000 دلار یا بیشتر
استایل تغییر می کند و ماشین های ظرفشویی کاملاً لود می شوند. دیگر لازم نیست بین ویژگی های مفید انتخاب کنید. ویژگی های نوآورانه - مانند مناطق شستشوی ویژه برای موارد بسیار آلوده و اتصال WiFi - اضافه شده است.

کشو ماشین ظرفشویی
آنها معمولاً شامل دو کشوی انباشته هستند که می توانید به طور همزمان یا جداگانه از آنها استفاده کنید. اما آنها گران هستند ، و مدل هایی که آزمایش کرده ایم مانند سایر ماشین های ظرفشویی معمولی عملکردی نداشته اند.

کنترل پنل ماشین ظرفشویی.
رتبه بندی ماشین ظرفشویی ما را برای مدلهای برتر با قیمت مناسب بررسی کنید
راهنمای خرید فیلم تعاملی
فیلم تعاملی ما را در زیر مشاهده کنید. می توانید در فصول مربوط به انواع ، عملکرد ، سبک ، ویژگی ها و نکات جست و جو کنید.
یافتن بهترین ویژگی ها
هنگام خرید ، به دنبال ویژگی هایی باشید که می تواند باعث صرفه جویی در وقت ، پول و تلاش شما شود.

1 / 10
شخصی که قفسه اضافی را روی ماشین ظرفشویی تنظیم می کند.یک سنسور خاک داخل ماشین ظرفشویی.محل شستشو و نگه داشتن ماشین ظرفشویی.مناطق شستشو در داخل از ماشین ظرفشویی خالی استفاده می شود.فیلتر ظرفشویی.تنظیمات چرخه ویژه شستشو در صفحه کنترل ماشین ظرفشویی.داخل ماشین ظرفشویی ، پر از ظروف ، برای نشان دادن وان استیل ضد زنگ آن است.شخصی که دکمه خشک گرم را روی صفحه کنترل ماشین ظرفشویی فشار می دهد.صفحه کنترل لمسی پد لمسی یک ماشین ظرفشویی.یک ماشین ظرفشویی آرام.
قفسه های قابل تنظیم (یا اضافی) و بارگیری ایدز
قفسه هایی که به سمت بالا و پایین حرکت می کنند و تین های قابل تنظیم به شما امکان می دهند فضای داخلی ماشین ظرفشویی را دوباره تنظیم کنید سبدهای ظروف نقره ای با شکافهای فردی و یک رک بالایی سوم به شما کمک می کند تا محتویات را سازماندهی کنید اما یک کالای بزرگ را می توانید در رک دوم قرار دهید.

عکس: گرداب
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.