راهنمای خرید هوا فریزر

خرید لوازم خانگی اصل

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

راهنمای خرید هوا فریزر

غذای سرخ شده ترد تهیه شده با روغن کمی یا بدون آن ، یک پیشنهاد عالی وسوسه‌انگیز است. به گفته شرکت تحقیقات بازار NPD Group ، این وعده طلایی دستگاه های هوا کن است و به شما توضیح می دهد که چرا فروش به پایان رسیده است ، و همینطور هواگیرها به یکی از داغترین وسایل نقلیه کانتر در سال گذشته تبدیل شده اند.

سرخ کن های هوا مواد غذایی را سرخ نمی کنند. در عوض ، یک پنکه هوای گرم را گردش می دهد تا سریع غذا را در سبد بپز و خرد کند. آنها همچنین می توانند غذا را پخت و دوباره گرم کنند. گزارش های مصرف کننده 25 سرخ کن هوا را از 21 مارک ، از جمله Cuisinart ، George Foreman ، GoWise ، Hamilton Beach ، Instant Pot ، Ninja ، NuWave و Philips خریداری کرد و آزمایش کرد تا دریابید که آیا آنها ارزش خرید فضای پیشخوان خود را دارند یا خیر. .

آزمایشگاه برای آشپزخانه شما آزمایش شده است
ما دسته های سیب زمینی سرخ شده فرنگی ، بال مرغ و نجت مرغ ، غذاهای محبوب را توصیه می کنیم که در دفترچه های صاحب آن توصیه می شود ، در بسیاری از سرخ کن های هوا و برای مقایسه ، یک سرخ کن عمیق. سرخ کن های هوا فقط چند دقیقه برای گرم کردن نیاز داشتند ، در حالی که سرخ کردن عمیق ما 15 دقیقه طول می کشد تا روغن داغ شود. اما سرخ کن عمیق سریعتر میپزد. در کل ، هنگامی که شما در زمان مورد نیاز برای گرمایش عامل هستید ، سرخ کن های هوا کمی سریعتر عمل می کنند.

به کارمندان گفته نشده است که از کدام روش پخت و پز برای هر غذایی استفاده شده است ، اما همه می توانند بگویند کدام غذاها را به صورت سرخ شده تهیه می کنند. در حالی که هیچ کدام از سرخ کن های هوا نتایج سرخ شده را کپی نمی کردند ، اما این غذا هنوز هم خوشمزه بود.  

ما این غذاهای یکسان را در همه دستگاههای قابل حمل هوا پختیم و دریافتیم که در حالی که دستورالعمل زمان پخت و پخت و پز بر اساس سازنده متفاوت است ، اختلافات جزئی در قهوه سازی وجود دارد ، و کارکنان متوجه تفاوت واقعی در طعم نمی شوند. لری سیوفو ، که تست CR را برای سرخ کن های هوا انجام می دهد ، می گوید: "حتی زمانی که زمان پخت و پز و دمای پخت و پز را ثابت نگه داشتیم ، نتایج بسیار مشابه بودند ، بدون تفاوت در طعم و مزه." "تفاوت واقعی در بین سرخ کن هوا به راحتی کاهش می یابد ، بنابراین ما تست های خود را در اطراف آن طراحی کردیم."

آزمایش کنندگان ارزیابی و خواندن کنترل ها را آسان کرده اند. ما از یک متر سطح صدا برای انجام اندازه گیری های مختلف از میزان صدای هر سرخ کن هوا در هنگام کار استفاده کردیم و نویز را در اوج خود ذکر کردیم.

مهم نیست که لوازم خانگی countertop چقدر کار خود را انجام می دهد ، اگر پاکسازی یک دردسر است ، ما می خواهیم شما بدانید. به همین دلیل آزمایش کنندگان ما قضاوت کردند که تمیز کردن سبد هوا ، فضای داخلی و خارجی هر سرخ کن هوا آسان است.

 

رتبه بندی هوا Fryer ما را بررسی کنید
راهنمای خرید ویدیو هوا Fryer
برای اطلاعات بیشتر می توانید راهنمای خرید فیلم ما را در زیر مشاهده کنید.

فراتر از هوای گرم
رتبه های سرخ هوا ارائه خلاصه ای از هر مدل، به شما ارائه یک نگاه خوبی در هر. اما قبل از خرید ، موارد زیر را در نظر بگیرید.

•  قیمت ها بسیار متفاوت است. هواگیرها در رتبه بندی های ما حدود 55 تا 200 دلار فروخته می شوند و ما آنهایی را با قیمت 300 دلار نیز دیده ایم.

• ظروف خیلی متفاوت است. سرخ کن های هوا به گونه ای طراحی شده اند که بر روی پیشخوان شما قرار بگیرند ، و بیشتر آنها به اندازه کافی بزرگ نیستند که بتوانند برای یک جمع درست کنند ، مگر اینکه در دسته ها آشپزی کنید. ما ظرفیت هواگیرها را که آزمایش کردیم اندازه گرفتیم و فهمیدیم که آنها بین 2 تا 8/5 کوارتز هستند. هنگام پخت و پز ، سبد را خسته نکنید. این می تواند هوای گرم را از رسیدن به همه مواد غذایی منع کند. نتیجه؟ بعضی از غذاها بیشتر از سایرین پخته می شوند.

• ضمانت ها متفاوت است. کوتاهترین ضمانت دستگاههای هوایی که آزمایش کردیم 60 روز است - دقیقاً تقویت کننده اطمینان نیست. دیگران در رده بندی های هواکن  معمولاً دارای یک یا دو سال ضمانت هستند. این مورد را در صفحه خلاصه هر سرخ کن هوا مشاهده خواهید کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.