راهنمای خرید کوره گاز

خرید لوازم خانگی اصل

پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

راهنمای خرید کوره گاز

تعویض کوره قدیمی در سیستم گرمایش مرکزی با یک مدل جدید و کارآمدتر ، می تواند قیمت انرژی بی ثبات را جبران کند. علاوه بر این پول ، کوره های امروزی با تولید حرارت بیشتر از کوره های قدیمی ، کمتر آلوده می شوند و باعث افزایش راحتی می شوند. گاز رایج ترین سوخت گرمایش است و این گزارش در کوره های گازی متمرکز شده است.

آنچه پیدا کردیم
چگونه اکثر مردم در مورد خرید کوره پیش می روند؟ ابتدا با پیمانکاران تماس می گیرند و تخمین می خواهند. برای تهیه این گزارش ، ما هم انجام دادیم. بیش از 500 متخصص در گرمایشی مسکن و تهویه مطبوع در مورد تجربیات آنها در نصب و نگهداری تجهیزات گرمایشی به ما گفتند.

اندازه اندازه
مشخصات کوره باید متناسب با نیاز شما باشد. کوره ای که خیلی کم باشد باعث می شود خانه شما در زمان هوای بسیار سرد سرد نشود.

تا حدودی برای جلوگیری از این احتمال ، کوره ها در بیشتر خانه ها بزرگتر از حد ضروری هستند. هزینه اولیه تنها یکی از اشکالات آن استراتژی است. کوره ای که خیلی بزرگ باشد ، بیشتر و بیشتر خاموش می شود. این امر باعث می شود که پوشیدگی بیشتری روی اجزای آن ایجاد شود ، انرژی را هدر دهد و باعث شود دما ناراحت شود. همچنین ، یک کوره جایگزین بزرگتر ممکن است به مجاری بزرگتر احتیاج داشته باشد. بدون مجاری اندازه مناسب ، جریان هوا می تواند پر سر و صدا باشد.

برای اطمینان از اندازه مناسب و نصب مناسب ، یک پیمانکار معتبر را انتخاب کنید که زمان محاسبه نیازهای گرمایشی شما را مطابق با استاندارد صنعتی مانند "در کتابچه راهنمای محاسبه بار مسکونی J HVAC" از پیمانکاران تهویه مطبوع آمریکا انجام دهد. چنین محاسباتی ، آب و هوا و اندازه ، طراحی و ساخت خانه شما را در نظر می گیرد. پس از نصب کوره ، مرتباً طبق توصیه های سازنده آن را نگه دارید. نظرسنجی ما به تأیید این توصیه کمک کرد. وقتی از ما درباره شایع ترین دلایل تماس خدمات برای کوره ها سؤال کردیم ، پیمانکاران خطای انسانی ، نگهداری نامناسب ، به عنوان مثال ، یا نصب نادرست ، دو برابر تجهیزات معیوب را ذکر کردند. فرکانس گزارش تعمیر ما را بخوانید که مارک ها یا بیشترین و کمترین اعتبار آن را دارند.

بهره وری همچنین Matters
Gas در حال حاضر رایج ترین سوخت گرمایش است و بیشتر سیستم های گرمایشی مرکزی از گاز استفاده می کنند. اینکه کوره چگونه گاز را به انرژی گرمایشی تبدیل می کند ، در رتبه بندی سالانه مصرف آن-کارآیی (AFUE) خود ، که به عنوان درصد اندازه گیری می شود ، منعکس می شود. هرچه تعداد این تعداد بیشتر باشد ، گرمای بیشتری می تواند از هر گرمای گاز پیچ کند. از آنجا که کوره های کارآمد تولید گازهای گلخانه ای کمتری دارند ، ملاحظات محیطی نیز ممکن است بر تصمیم شما تأثیر بگذارد.

کوره ها با گذشت سال ها از نظر انرژی کارآمد تر شده اند. یک کوره گازی ساخته شده در اوایل دهه 1970 به طور معمول دارای AFUE حدود 65 درصد است. کمترین بازده مجاز توسط کوره های جدید گاز 78 درصد است و برخی از مدل های جدید با بازده تقریبا 97 درصد ، به 97 درصد رسیده اند.

قیمت کوره به طور کلی با راندمان سوخت آن در مرحله افزایش می یابد. یک کوره با 90 درصد AFUE ممکن است 1000 دلار بیشتر از یک واحد اندازه مشابه با 80 درصد AFUE باشد. اما شما اغلب می توانید هزینه های اضافی را از طریق صورتحساب سوخت کمتر در طول عمر کوره ، خصوصاً در مناطقی مانند شمال شرقی و میانه غربی ، که زمستان ها سخت است ، دریافت کنید. چه سرعتی سرمایه گذاری را بازیابی می کنید فقط به AFUE بستگی دارد. برق برای اجرای کوره ها با AFUE های مختلف می تواند بسیار متفاوت باشد. آب و هوایی که در آن زندگی می کنید ، چقدر خانه شما عایق بندی شده است ، و میزان گاز و برق محلی شما نیز بر زمان بازپرداخت تأثیر دارد.

همانطور که تصمیم می گیرید ، اصرار کنید که پیمانکار مدل هایی را در طیف وسیعی از بازده ها انتخاب کرده و هزینه عملیاتی تخمین زده شده سالانه هر مدل مورد نظر خود را محاسبه کند ، نه اینکه فقط آن را تخمین زده باشد. پیمانکار می تواند آن را با وصل کردن اطلاعات مربوط به AFUE و مصرف برق هر واحد ، نرخ ابزار محلی و ویژگی های خانه شما در یکی از چندین برنامه رایانه ای که به منظور محاسبه آسان تخمین ها انجام شده است ، انجام دهد. اطمینان حاصل کنید که نقل قول ها هزینه هرگونه تغییر در تهویه مورد نیاز هر وسیله خانگی را نیز شامل می شوند.

سایر سؤالها برای پرسیدن از پیمانکار: آیا الگویی که شما در نظر دارید نسبتاً جدید ، معرفی شده ، مثلاً ، دو سال پیش یا کمتر و در نتیجه نسبتاً بدون آزمون است؟ اگر این یک مدل قدیمی تر است ، آیا پیمانکار متوجه شده است که در مورد قابلیت اطمینان آن مشکل وجود دارد؟

شما می توانید خانه خود را از چندین راه کارآمدتر کنید. ترموستات را در زمستان خاموش کنید. فقط دو درجه خنک کننده باعث صرفه جویی در مصرف انرژی شما می شود و میزان انتشار گازها را حدود 6 درصد کاهش می دهد. شما حتی ممکن است تفاوت را حس نکنید ، مخصوصاً هنگام شب یا هنگام خارج از خانه ، یک ترموستات قابل برنامه ریزی می تواند در اینجا کمک کند. پرده ها را شب ها بکشید تا لرز از یک پنجره سرد جلوگیری شود. در روزهای آفتابی در طول تابستان ویندوز را پوشانده و از آنها در روزهای آفتابی در طول زمستان پرده برداری کنید تا از برخی گرمایش خورشیدی رایگان بهره مند شوید. از بین رفتن گرما از مجاری با آب بندی نشت و در صورت امکان ، مجاری عایق.

تعمیر یا جایگزینی؟
اگر کوره بنزین شما خراب شود یا خراب نشود ، چند روش ساده ممکن است در هزینه و مشکل در جستجوی کمک حرفه ای شما را صرفه جویی کند:

اگر جریان هوای کم دارید ، فیلتر هوا را روی کوره بررسی کنید. فیلتر مسدود شده می تواند جریان هوا را به یک ترفند کاهش دهد.

• ببینید سیم های شل یا نقص در ترموستات وجود دارد. برای یک ترموستات الکترونیکی که باتری کار می کند ، آنها را تغییر دهید.

• آیا فیوزها سوخته اند یا قطع کننده های مدار قطع می شوند؟ در این صورت ، ممکن است نیرو به فن یا برد مدار کاهش یافته باشد.

اگر این مراحل کار نمی کنند ، با پیمانکار گرمایشی تماس بگیرید. با وجود بهبود کارایی بیشتر کوره های جدید ، به طور کلی تعمیر کوره نسبت به تعویض آن مقرون به صرفه تر است. اما اگر یک جزء کلیدی مانند مبدل حرارتی یا ماژول کنترل از کار بیفتد ، احتمالاً بهتر است کوره را تعویض کنید ، به خصوص اگر واحد بیش از 15 سال عمر داشته باشد. کوره ها معمولاً بین 15 تا 20 سال دوام می آورند.

بیشتر و حداقل قابل اطمینان
اگر بخواهید کوره خود را جایگزین کنید ، خوشحال می شوید که کوره های گازی امروزی دارای انرژی بیشتری هستند و در نتیجه باعث صرفه جویی قابل توجهی در سوخت می شوند. به طور متوسط ​​، نزدیک به یک چهارم کوره های بنزین احتمالاً تا پایان سال دهم مالکیت دچار شکستگی خواهند شد. این ، با این حال ، به میزان قابل توجهی از نظر برند متفاوت است. این چیزی است که ما براساس اطلاعات اعضای خود ، در جدیدترین نظرسنجی های خود ، که از تجربیات خود در مورد 48318 کوره بنزین نصب شده جدید بین سال های 2003 و 2019 گزارش کرده اند ، پیدا کردیم.

از بین 24 مارک کوره گازی که رتبه بندی کردیم ، پین به عنوان قابل اطمینان ترین انتخاب شده است ، و دارای اعتبار عالی برای قابلیت اطمینان پیش بینی شده است. شش مارک دیگر رتبه های بسیار خوبی از جمله American Standard ، Bryant ، Carrier ، Rheem ، Rudd و Trane کسب کرده اند. با توجه به رتبه بندی قابل اعتماد بودن ضعیف ، گزارش های مصرف کننده نمی تواند کوره های گاز از Coleman ، Frigidaire ، Luxaire ، Maytag ، White-Westinghouse یا York را در این زمان توصیه کند. 11 مارک باقیمانده همگی دارای قابلیت اطمینان از Good هستند.
ویژگی های کوره گاز
هر مارک کوره بسته به قیمت ، مجموعه ای مشابه از ویژگی های اصلی را ارائه می دهد. ویژگی های کوره که بیشتر در ادبیات محصول برجسته می شود و قطعات فروش معمولاً مواردی است که در مدل های با راندمان بالاتر یافت می شود ، اما برخی از تولید کنندگان آنها را نیز در نسخه های برتر کوره های کم کارآمد ارائه می دهند.

دمنده های متغیر سرعت
این هوا می تواند کندتر کند ، در حالی که اغلب در صورت نیاز به سر و صدای کمتری ، صدای کمتری ایجاد می کند. این امر باعث ایجاد پیش نویس های کمتری و نوسانات ناخوشایند در دما می شود.

توان خروجی متغیر
در بعضی از کوره ها که دارای دمنده با سرعت متغیر هستند ، می تواند با تغییر خودکار میزان گرمای کوره ، معمولاً بین دو سطح ، بازده و راحتی را افزایش دهد. بدین ترتیب کوره می تواند گرما را به طور مداوم و بیشتر از توان گرمایی با حرارت ثابت تحویل دهد.

فیلتراسیون هوا قرار
دادن کوره با فیلتر الکترواستاتیک ، که از یک بار الکتریکی برای کمک به ذرات دام استفاده می کند ، یا یک فیلتر ذرات با بازده ذرات (HEPA) با راندمان بالا می تواند میزان گرد و غبار ناشی از سیستم گرمایش را کاهش دهد. این ممکن است به مبتلایان به آسم یا سایر بیماریهای مزمن ریه کمک کند ، اما شواهد کمی وجود دارد مبنی بر اینکه افراد دیگر به چنین تصفیه نیاز دارند.

مبدل های حرارتی دوگانه گرما
قطعاتی هستند که گرما را از گاز سوخته جذب می کنند. برای جبران گرمای بیشتر از هوای حاصل از آن ، کوره های دارای انرژی کار مبدل اصلی را با مبدل دوم تکمیل می کنند. از آنجا که گازهای خروجی موجود در آن مبدل دوم می توانند یک میعانات اسیدی خورنده ایجاد کنند ، مبدل دوم از فولاد ضد زنگ ساخته شده ، با پلاستیک پوشیده شده یا در غیر این صورت محافظت می شود.

سیستم احتراق
کمتر و کمتر کوره ها دارای چراغ خلبانی هستند - شعله ای که به طور مداوم می سوزد ، منتظر دستور بعدی برای اشتعال مشعل ها هستید. کوره هایی با اشتعال متناوب ، جرقه مستقیم یا سطح گرم باعث می شوند که چراغ خلبان ثابت به روش های مختلفی از بین نرود. این کارآیی را افزایش می دهد و معمولاً در رتبه AFUE بالاتر کوره منعکس می شود.

گرمایش Zoned
این ویژگی از تعدادی ترموستات ، یک کنترلر پیشرفته مرکزی و یک سری دمپرهایی استفاده می کند که جریان هوا را کنترل می کند تا مقادیر مختلف گرمایش یا سرمایش را به قسمت های مختلف خانه منتقل کند. هرچه خانه بزرگتر باشد ، به عنوان یک قاعده ، پهنه بندی مفیدتر است. این امر به ویژه در مورد بخش هایی از خانه که نیاز به گرمایشی یا سرمایش متفاوت دارند ، به دلیل تغییرات گسترده در تعداد یا نوع پنجره ها ، به طور مثال صادق است. اما پیمانکارانی که با آنها مصاحبه کردیم گفتند کوره های متصل به مجرای زون دار معمولاً نیاز به تعمیر بیشتری دارند.

گارانتی
عمومی ، کوره ها معمولاً با راندمان پایین ، ضمانت کمتری نسبت به همتایان خود دارند.

سایر منابع انرژی
برای گرم کردن خانه و آب گرم خود ، می توانید از بین چندین منبع انرژی انتخاب کنید. اما گاز در حال حاضر رایج ترین سوخت گرمایش است. بیشتر سیستم های گرمایشی مرکزی از گاز استفاده می کنند.

پمپ های حرارتی
پمپ های حرارتی که گرمای هوا را در هوای خارج از خانه تاب می آورند (و در تابستان روند کار را به عنوان یک سیستم تهویه مطبوع معکوس می کنند) برای نصب به عنوان جایگزینی برای یک سیستم تهویه مطبوع تنها در خنک کننده ، ارزان هستند. این امر آنها را به روش گرمایش در جنوب و جنوب غربی ، جایی که زمستان ها معمولاً کوتاه و معتدل هستند ، تبدیل می کند. پمپ های حرارتی که باعث گرم شدن گرمای زمین می شوند ، بسیار گران تر هستند ، اما برای آب و هوای سرد مناسب هستند زیرا می توانند راندمان عملیاتی خود را حفظ کنند. سایر گزینه های گرمای برقی ارزان قیمت شامل بخاری های نواری است که در مجاری تهویه مطبوع مرکزی نصب می شوند و واحدهای پایه دائمی در هر اتاق نصب می شوند. اما قبل از اینکه هر نوع گرمایش مرکزی برقی را در مناطق سردتر در نظر بگیرید ، به خاطر داشته باشید که نرخ برق بسیار بیشتر از میزان گاز طبیعی است و احتمالاً در آینده قابل پیش بینی نیز به همین ترتیب باقی خواهد ماند. می توانید اطلاعات مربوط به میزان سوخت در مورد سوخت های مختلف را از محل خدمات محلی و تأمین کنندگان دریافت کنید.

کوره های روغنی
این مدل های ارجمند هنوز هم در خانه های قدیمی تر ، عمدتا در شمال شرقی ، طاقچه ها را حفظ کرده اند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.