راهنمای خرید یخچال و فریزر

خرید لوازم خانگی اصل

شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

راهنمای خرید یخچال و فریزر

وقتی صحبت از یخچال و فریزر است ، امروزه گزینه ها فراتر از گرفتن یک لیوان آب یخ بدون نیاز به باز کردن درب هستند. با استفاده از پنل های سفارشی می توانید داخلی را بسازید که دقیقاً با کابینت های آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد. و چهار درب را فراموش کنید - برخی مدل های جدید دارای پنج یا بیشتر هستند. حتی می توانید یک کشوی یخچال را بیرون بیاورید و آن را پر از سدیم سرد کنید. راهنمای یخچال و فریزر یخچال و فریزر ما به شما کمک می کند تا یک نوع مناسب را برای خانواده خود انتخاب کنید ، فضای مجازی را در مقابل فضای ذخیره سازی قابل استفاده تغییر دهید و به شما کمک می کند تا آرام ترین مدل ها را پیدا کنید - بنابراین شما و مواد غذایی خود می توانید از این طریق خنک شوید.
یخچال و فریزر را چگونه ارزیابی می کنیم
در آزمایشگاههای ما ، هر یخچال مورد آزمایش ما با حسگرهای دما سیم کشی می شود. سپس ما آن را بیش از یک ماه در یک محفظه کنترل دما کنترل می کنیم تا کنترل ترموستات و یکنواختی دما را ارزیابی کنیم.

مهندسان آزمایش CR بیش از 5.4 میلیون خوانش دما را برای هر مدل جمع می کنند تا نقاط گرم و سرد را تشخیص دهند و مشخص کنند کدام یخچال و فریزر طولانی ترین مواد غذایی شما را نگه می دارد. نتایج نشان می دهد که بسیاری از یخچال و فریزرها به راحتی در وظیفه اصلی خود عمل نمی کنند و این می تواند به معنای بیشتر هدر رفتن مواد غذایی و صورتحساب مواد غذایی بزرگتر باشد.

برای آزمایش محفظه های فریزر یخچال و فریزر ، مهندسان ما وسایل را با جعبه ها و جعبه های اسفناج منجمد پر می کنند ، سپس ارزیابی می کنند که چطور بسته ها را یخ زده نگه می دارند.

علاوه بر این ، ما ظرفیت ذخیره سازی قابل استفاده را اندازه می گیریم ، که بندرت مطابق ادعای سازندگان است. سپس مهندسان ما از این اندازه گیریها برای محاسبه بازده انرژی استفاده می کنند. سرانجام ، ما داده های نظرسنجی جمع آوری شده از اعضای CR بر روی هزاران یخچال را برای قضاوت در مورد قابلیت اطمینان و رضایت مالک پیش بینی شده برای هر نوع تجاری و نوع یخچال و فریزر درج می کنیم.

تمام این داده ها در یک امتیاز کلی برای هر مدل جمع شده و در نمودارهای رتبه بندی یخچال ما نشان داده شده است که در هر زمان بیش از 300 مدل را نشان می دهد.

رتبه بندی یخچال و فریزر توسط گزارش های مصرف کننده
یک سبک را انتخاب کنید
یک تنظیمات یخچال و فریزر برای متناسب با هر خانواده وجود دارد مدل های درب فرانسوی به دلیل زیبایی شناسی بالا بسیار محبوب هستند. برخی از مصرف کنندگان راحتی فریزرهای پایین را ترجیح می دهند ، که غذاهای تازه را در سطح چشم قرار می دهند ، اما طرفین طرف به دلیل درهای باریک خود می توانند در یک آشپزخانه کوچکتر مناسب تر باشند. در اینجا آنچه شما باید بدانید برای بهترین انتخاب است. رتبه بندی کامل یخچال و فریزر ما را برای نحوه مدل در اندازه ها و سبک های مختلف زیر در تست های ما مشاهده کنید.
 یخچال فریزر بالا
یخچال فریزر بالا
این یخچال های سنتی برای ذخیره سازی زیادی در یک مکان نسبتاً تنگ مناسب هستند. آنها تمایل دارند بیشترین فضای را برای اندازه خود ارائه دهند (عرض بین 28 تا 33 اینچ متغیر است). تولید کنندگان ادعا می کنند ظرفیت 23 فوت مکعب است ، اما آزمایش های ما نشان داد که میانگین ظرفیت قابل استفاده 17 درصد کمتر است. اجازه چرخش گسترده ای از درها را بدست آورید ، و برای رسیدن به قفسه های پایین و زیر شلوار عادت کنید.
رتبه بندی یخچال و فریزر بالا
 یخچال فریزر پایین.
یخچال و فریزر فریزر پایین
عرض از 24 تا 36 اینچ است و ظرفیت ادعا شده نزدیک به 30 فوت مکعب است ، اگرچه فضای قابل استفاده متوسط ​​کمتر از فریزرهای قابل مقایسه است. (یخچال های فریزر نیز هزینه کمتری دارند.) به جای فریزر ، که بسیاری از افراد کمتر از آن استفاده می کنند ، در سطح چشم قرار دارند ، قفسه های یخچال شما به راحتی قابل اسکن است. فقط عادت دارید که از طریق کالاهای یخ زده به سمت تفنگ خم شوید.

یخچال و فریزر فریزر پایین رتبه بندی
 یخچال و فریزر درب فرانسه.
یخچال و فریزر درب فرانسوی
اینها دو درب باریک در بالا و یک فریزر در زیر دارند. بعضی اوقات یک کشو (یا بیشتر) در بین آن وجود دارد. عرض از 28 تا 36 اینچ است. ظرفیت های ادعا شده تا 34 فوت مکعب افزایش می یابد ، گرچه متوسط ​​فضای قابل استفاده در 17 فوت مکعب بسیار کمتر است. درهای چرخش کوچک صرفه جویی در فضا ، ارزش افزوده ای در باز کردن وسایل کوچکتر فقط نیمی از یخچال دارند.
رتبه بندی یخچال و فریزر درب فرانسه
 یخچال و فریزر جانبی.
یخچال و فریزر جانبی
با داشتن یخچال از یک طرف و فریزر از طرف دیگر ، این مواد معمولاً دارای یخچال های یخ زده و آب درون درب هستند. با عرضهایی به طور معمول 33 تا 36 اینچ ، ادعا می شود که تقریباً تا 28 فوت مکعب ظرفیت دارند (اما فقط حدود 70 درصد قابل استفاده است). درهای باریک به علاوه آشپزخانه های کوچک هستند ، اما به اندازه کافی گسترده ای برای جعبه پیتزا باز نمی شوند و محفظه های باریک و باریک باعث می شود وسایلی که در قسمت پشتی گیر کرده اند سخت باشد. به طور کلی ، آنها مانند انواع دیگر از نظر انرژی و فضا کارایی ندارند.
یخچال و فریزر جانبی
 یخچال و فریزر داخلی
یخچال و فریزر داخلی
این زیبایی ها بسیار گران قیمت و ساخته شده تا تقریباً با کابینت ها و پیشخوان ها مطابقت داشته باشند ، این زیبایی های براق در سبک های فریزر ، کناری و فرانسوی قرار دارند. آنها معمولاً پهن هستند (30 تا 48 اینچ) ، ظرفیت آن تا 27 فوت مکعب است (که فقط حدود 70 درصد از آنها قابل استفاده است). برای مطابقت با کابینت های آشپزخانه خود به دنبال صفحه های جلوی اختیاری باشید. یا با نسخه های ضد عمق آزادانه نگاه کمتری به دست آورید. یکی دیگر از گزینه های داخلی: یخچال ستونی ، به اندازه 18 اینچ باریک ، برای استفاده بیشتر از یک گره آشپزخانه.
یخچال و فریزر داخلی رتبه بندی
 یخچال مینی.
یخچال فشرده
اینها برای یک اتاق خوابگاه ، محل کار یا آشپزخانه مناسب هستند. به خاطر داشته باشید که بعضی از مدل ها فقط یک چهارم ظرفیت یخچال معمولی را دارند اما کارکرد آن نیز به همان اندازه است. در بعضی از مدلها عملکرد دما می تواند ناکافی باشد (اجازه می دهد تا از 40 درجه فارنهایت بالا رود ، نقطه ای که در آن غذای شما شروع به جوانه زدن باکتری های مضر می کند) ، بنابراین این مینی ها را برای نوشابه ها و نوشیدنی های دیگر یا برای ذخیره موقت تنقلات (به جای شیر) ذخیره کنید. ، مایو یا سایر مواد قابل ویرایش). گزارش های مصرف کننده در حال حاضر آزمایش های کوچک و کوچک یخچال را آزمایش نمی کند.
رتبه بندی یخچال های فشرده
اندازه را در نظر بگیرید
بیشتر تنظیمات یخچال و فریزر در طیف وسیعی از اندازه ها و ظرفیت ها قرار می گیرد. همیشه قبل از خرید یخچال و فریزر را در جایی که قصد دارید یخچال را اندازه بگیرید اندازه گیری کنید. و مطمئن شوید که می تواند از طریق درهای ورودی متناسب باشد. به اتاق اجازه دهید تا دربهای یخچال و فریزر باز شود و از فاصله 1 اینچ در طرفین و گردش هوا کافی استفاده کنید.

برای کمک به پیدا کردن یخچال و فریزر اندازه مناسب برای آشپزخانه ،  اکنون رتبه بندی یخچال و فریزر ما  با عرض سازماندهی می شود و به شما امکان می دهد تا به راحتی مدلهای با بالاترین امتیاز را برای اندازه مورد نظر خود مشاهده کنید. مدلهای مختلف از عرض 36 اینچ را تا 24 اینچ مشاهده خواهید کرد.

در مورد ظرفیت ، بیشتر تولید کنندگان 19 تا 22 فوت مکعب را برای یک خانواده چهار نفره توصیه می کنند. اما اگر یک سفر بزرگ هفتگی را برای خرید انجام می دهید یا به صورت عمده خریداری می کنید ، ممکن است به 30 تا 33 فوت مکعب بیشتر نیاز داشته باشید. توجه:  در آزمایشات ما مشخص شد  که میزان ذخیره قابل استفاده اغلب کمتر از مقدار ادعا شده است. رتبه بندی یخچال ما را برای ظرفیت واقعی هر مدل بررسی کنید.

رتبه بندی یخچال و فریزر
راهنمای خرید تعاملی
برای اطلاعات بیشتر ، فیلم تعاملی ما را در زیر تماشا کنید ، که دارای فصل هایی است که می توانید در مورد انواع ، ظرفیت ، ویژگی ها و نحوه آزمایش ما جست و جو کنید.  

رتبه بندی یخچال و فریزر توسط گزارش های مصرف کننده
برچسب EnergyGuide را رمزگشایی کنید
بهره وری انرژی به یک نقطه فروش بزرگ با مصرف کنندگان تبدیل شده است. تمام یخچال و فریزرهای جدید بسیار کارآمدتر از یک دهه قبل هستند ، اما در اینجا به پشت لیبل نگاه می کنیم - به شما کمک می کند تا حد ممکن سبز شوید.

رتبه بندی انرژی ستاره آژانس حفاظت از محیط زیست مکان خوبی برای شروع در هنگام خرید است. این بدان معنی است که یک محصول در حدود 25 درصد برتر بازار قرار دارد ، اما کارآیی آن بر اساس مدل متفاوت است (به عنوان مثال ، یک فریزر بدون برچسب بدون مارک ممکن است از مدل درب فرانسه معتبر Energy Star کارآمدتر باشد). علاوه بر این ، ما برای مصرف انرژی تست می کنیم ، که می تواند به 50 تا 60 دلار در هر سال یا بیش از 500 دلار در طول عمر واحد اضافه کند.

برای مقایسه سیب به سیب که کدام مدل ها کارآمدتر هستند ، به برچسب های EnergyGuide یخچال های مورد نظر خود نگاهی بیندازید و هزینه های عملیاتی سالانه و کیلووات ساعت مورد استفاده در سال را مقایسه کنید.

ما به تمام یخچال و فریزرها می دهیم که یک نمره برای بهره وری انرژی را آزمایش می کنیم و هزینه انرژی تخمینی سالانه آنها را لیست می کنیم. برای جزئیات بیشتر می توانید رتبه بندی یخچال ما را بررسی کنید.
برچسب EnergyGuide.
برای اطلاعات بیشتر به رتبه بندی های یخچال و فریزر ما مراجعه کنید
پنج ویژگی شما می خواهید
یخچال و فریزرها با هر قیمت به طور فزاینده ای با گزینه هایی فریب خورده اند تا زندگی شما ساده تر و منظم تر شود. مدل های فرانسوی معمولاً پر بارترین هستند. فقط بدانید که اگر شما نمی توانید بدون قفسه بندی قابل تنظیم یا یک دستگاه تولید قهوه در درب زندگی کنید ، باید مبلغ بالایی را بپردازید. ویژگی های زیر مواردی است که فکر می کنیم بیشترین راحتی را به یخچال شما اضافه می کند. برای اطلاعات بیشتر ، رتبه بندی های یخچال و فریزر ما را بررسی کنید .
1 / 5
آب سردکن یخ و آب از طریق درب.دسترسی به درب به درب.تصویری از ویژگی طراوت داخل یخچال.تصویر کنترل دما.تصویر قفسه ها و زیر شلوارهای بهتر داخل یخچال.
آب سردکن یخ و آب از طریق درب
این یکی از ویژگی هایی است که بیشتر خریداران درخواست می کنند. Caveat: ما دریافتیم که مدل هایی با این راحتی نیز نیاز به تعمیرات بیشتری دارند. هزینه های انرژی نیز بیشتر است و شما برای فضای ذخیره سازی ، آب یخ را تجارت می کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.