پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

10 بهترین سشوار در ایران 2020 - راهنمای خرید و بررسی

سشوارها ابزاری بسیار مفید برای مراقبت مناسب از مو هستند. آنها به شما اجازه می دهند موهای خود را سریع خشک کنید پس از بیرون آمدن از دوش.

فواید زیادی دارد. در مرحله اول ، اگر شما عجله دارید که برای کار به صبح بیایند ، باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

برای موهای سالم نیز مفید است. استفاده از سشوار باعث تقویت موهای شما شده و آن را نرم و به نظر می رساند. استفاده از حوله برای خشک کردن بیش از حد روی موها خشن است و می تواند به آن آسیب برساند.

سشوار همچنین سبک کردن موهای شما را راحت تر می کند.

در این پست سشوار حرفه ای را به شما نشان می دهم که می توانید براساس بالاترین رتبه بندی مشتری ، خرید آنلاین داشته باشید. آنها مورد استفاده و مورد علاقه بسیاری افراد قرار می گیرند.

در پایان این پست ، نکاتی را در مورد آنچه باید در سشوار جستجو کرد ، برای شما بیان می کنم.

1. سشوار دلفی حرفه ای دیوار دلفی
سشوار دلفی حرفه ای دلفی - بهترین سشوار در هند
خرید در آمازون
مشخصات  - توان 1200 وات ، 220 ولت ، 50 هرتز.

جوانب مثبت  - دارای یک موتور و فن خاموش است که حداقل سر و صدایی را ایجاد می کند.

می توان آن را به راحتی بر روی یک دیوار نصب و نصب کرد. این امر باعث می شود که در یک حمام برای استفاده در هر زمان راحت باشید. همچنین می توانید آن را در یک کشو یا کابینت ذخیره کنید.

از قدرت خوبی برخوردار است. نه خیلی کم یا زیاد

بسیار سریع است و از سرعت و حجم بالایی برخوردار است.

استفاده از آن بی خطر است.

منفی  - هیچ.

2. سشوار Panasonic EH-ND52V

خرید در آمازون
مشخصات  - قدرت 1500 وات ، 230 ولت.

جوانب مثبت  - این کار در میزان سر و صدای تنها 50 دسی بل انجام می شود. این صدای بلند نیست و همسایه های افراد را در اتاق های اطراف مزاحم نمی کند.

دارای دمای خشک ضربات ایده آل 50 درجه است ، که از مو محافظت می کند و آن را سالم نگه می دارد. به آن صدمه نمی زند یا باعث گرمازدگی بیش از حد نمی شود.

قابل تاشو است و این امر حمل و نقل و حمل و نقل در هر مکانی را بسیار مناسب می کند. همچنین برای ذخیره سازی مفید است.

منفی  - سرعت گزینه خنک کننده پشت سر هم کمی پایین است.

3. سشوار حرفه ای تورلن

خرید در آمازون
مشخصات  - توان 2000 وات.

جوانب مثبت  - این سشوار بسیار قدرتمند است. موهای شما را سریعتر خشک می کند و حتی برای موهای ضخیم و ضخیم نیز عالی عمل می کند.

دارای یک بند ناف به طول 3 متر است که به شما امکان می دهد در هرجای دلخواه از آن استفاده کنید. نیازی نیست که در مکانی که به آن وصل کرده اید ، از آن استفاده کنید.

کوچک و جمع و جور است. وزن آن تنها 762 گرم است. این امر باعث می شود که در هر مکانی و همچنین حمل با خود آسان باشد.

از مواد با دوام ساخته شده و محکم است. شما همچنین می توانید با محصول 1 سال ضمانت دریافت کنید.

منفی  - قطع آن وجود ندارد (یا ندارد) قطع اتصال آن را به دیوار آویزان کرده است.

4. سشوار Wahl 5439-024

خرید در آمازون
مشخصات  - توان 2000 وات.

مزایا  - شما با این محصول خدمات و ضمانت عالی مشتری را به دست می آورید. ضمانت نامه 2 سال طول می کشد.

دارای طراحی بسیار کاربر پسند است. نگه داشتن دسته آسان است و برای دستان شما احساس ناراحتی نمی کند.

دارای تنظیمات متنوعی برای فن ، گرما و سرما است. به شما امکان می دهد حالت های مختلف را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی برای شما بهتر است و چه چیزی مؤثر نیست.

قدرت زیاد موهای شما را به سرعت خشک می کند و از گرما زیادی استفاده می کند (که قابل تنظیم است).

منفی  - بسیار سنگین وزن 1.2 کیلوگرم است. این می تواند نگه داشتن بیش از حد طولانی را دشوار کند.

5. سشوار و سفت کننده مو Philips HP 8643

خرید در آمازون
مشخصات  - قدرت 1000 وات ، سشوار و دسته کوچک موسیقی جاز صاف کننده.

جوانب مثبت  - شما یک خشک کن به همراه خشک کن می گیرید. این لوازم جانبی بسیار مفید است که می توانید بلافاصله بعد از خشک شدن موهای خود استفاده کنید.

اگر می خواهید فقط یک صاف کننده مو داشته باشید ، پس از  بهترین صاف کننده های مو در هند را بررسی کنید .

طراحی ظاهری خوب است. از صفحات سرامیکی صورتی صاف و بادوام ساخته شده است.

این عمل سریع و کارآمد است. رسیدن به حداکثر دمای 210 درجه سانتیگراد فقط 30 ثانیه طول می کشد ، بنابراین لازم نیست مدت طولانی صبر کنید تا این خشک کن برای استفاده آماده باشد.

برند فیلیپس یکی از بهترین تولیدات الکترونیک در هند است. شما همچنین به همراه پشتیبانی عالی از مشتری ، می توانید با محصول 2 سال ضمانت دریافت کنید.

منفی  - نسبت به سایر سشوارها کمی گرانتر است (اما نه زیاد).

6. سشوار SYSKA HD1605

خرید در آمازون
مشخصات  - قدرت 1000 وات.

جوانب  مو - این سشوار بسیار ارزان است (هزینه آن کمتر از 1000 پوند است). در حالی که برخی از افراد گزینه های گران قیمت را می پسندند ، این انتخاب خوبی است برای افرادی که به دنبال پس انداز هستند.

دارای یک دسته قابل تاشو است که باعث می شود قابلیت حمل آن بیشتر شود. می توانید راحت تر آن را در هر کجا ، مانند یک کشو یا کابینت ، ذخیره کنید. حمل کیسه نیز آسان است.

دارای محافظت در برابر حرارت بیش از حد است. این یک مکانیسم ایمنی برای اطمینان از آسیب دیدن موهای شما در اثر گرما بیش از حد نیست.

دارای 2 سال ضمانت است.

منفی  - تا حدودی محدود است. شما فقط با این خشک کن 2 گزینه سرعت می گیرید.

7. سشوار Philips HP8100-06

خرید در آمازون
مشخصات  - قدرت 1000 وات.

جوانب مثبت  - این یکی دیگر از سشوارها است که بسیار مقرون به صرفه است. برای افرادی که نمی خواهند 1000 پوند یا 2000 پوند برای سشوار هزینه کنند ، این چیزی است که آنها مقرون به صرفه تر پیدا می کنند.

دارای کابل برق 1.5 متری است که به اندازه کافی خوب است که برای استفاده در موقعیت ها و مناطق مختلف قابل انعطاف باشد.

از تکنیک غلظت باریک برای تمرکز جریان هوا به مناطق خاص استفاده می کند که منجر به یک ظاهر طراحی و کیفیت بهتر می شود.

طراحی بسیار کاربر پسند است. نگهداری و استفاده از آن بسیار سبک و سبک است. همچنین جمع و جور است ، بنابراین می توان آن را به راحتی ذخیره کرد. حتی قلاب در پایین وجود دارد ، که به شما امکان می دهد آن را در جایی آویزان کنید.

منفی  - این تنها 2 گزینه سرعت دارد ، که بعضی اوقات می تواند برای افراد کافی نباشد.

8. سشوار Panasonic EH-ND11A

خرید در آمازون
مشخصات  - قدرت 1000 وات.

جوانب مثبت  - این یک بند ناف تقریبا 2 متری دارد که قیمت آن بسیار مناسب است. این بدان معناست که شما می توانید از سشوار تقریباً در هر جای اتاق و بدون محدودیت طول استفاده کنید.

این یکی از ارزان ترین سشوار است که می توانید دریافت کنید. این یک صرفه جویی در پول واقعی است.

طراحی جمع و جور نیز استفاده از آن را آسان می کند. وزن آن تنها 458 گرم است. شما از طولانی نگه داشتن آن خسته نمی شوید.

این یک عملکرد خشک کن توربو است که باعث تسریع در جریان هوا می شود. این ویژگی مرتب و منظمی است برای مواقعی که مجبور هستید موهای خود را خشک کنید.

منفی  - هیچ.

9. خشک کن و صاف کننده Philips HP8646 Kerashine

خرید در آمازون
مشخصات  - توان 1600 وات.

جوانب مثبت  - این سشوار پیشرفته با قدرت زیادی است. حداکثر دمای آن به 210 درجه سانتیگراد می رسد و زمان گرمایش تنها 30 ثانیه است.

این ساخته شده است که برای استفاده در مو ایمن است ، و به کیفیت آن آسیب نمی رساند.

شما 6 تنظیم گزینه حرارتی / سرعت را دریافت می کنید ، که به شما امکان می دهد تعیین کنید که چه چیزی برای شما بهتر است. این یک دستگاه منعطف است.

این با توجه به کاربر پسند ساخته شده است. طول کابل به اندازه کافی طولانی است ، طراحی آن از دوام بالایی برخوردار است ، برای ایمنی از سیستم قفل دسته برخوردار است و ذخیره آن نیز آسان است.

منفی  - گران است و کمی سنگین است.

10. خشک کن Philips Essential Care HP8120

خرید در آمازون
مشخصات  - توان 1200 وات.

جوانب مثبت  - این سشوار از کنسانتره ای استفاده می کند که جریان هوا را در مناطق خاص متمرکز می کند ، برای نتیجه بهتر و ظاهری جلا تر.

دارای دسته انعطاف پذیر است که باعث می شود در جاهایی مانند کشو ، کابینت و در بالای لباس راحتی نگهداری شود. به علاوه ، طرح  بسیار  سبک است: فقط 381 گرم.

این دستگاه دارای تنظیمات ThermoProtect است که از دمای مناسب و جریان هوا برای حفظ کیفیت مو مناسب استفاده می کند. از طریق گرمای بیش از حد به آن آسیب نمی رساند.

این تنها یک هزار پوند هزینه دارد ، و آن را به یک سشوار بسیار مقرون به صرفه تبدیل می کند.

منفی  - هیچکدام که نتوانستم پیدا کنم.

نحوه انتخاب بهترین سشوار
برای خرید سشوار مناسب برای شما ، باید دقیقاً بدانید که به دنبال چه چیزی باشید و به چه چیزهایی نیاز دارید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما وجود دارد:

Wattage  - قدرت سشوار در وات اندازه گیری می شود. این به چه مقدار گرما تولید می کند و به چه سرعتی مربوط می شود. بنابراین هرچه وات بالاتر باشد ، سریعتر موهای شما خشک می شود. متوسط ​​وات در حدود 1200 W تا 1600 W خواهد بود. بسته به ترجیحات خود می توانید بالاتر یا پایین بروید.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید: اگر موهای ضخیم ، فرفری یا متراکم دارید ، به سشوار با قدرت بالاتر احتیاج دارید. برخی از سشوارهای 1000 وات ممکن است برای شما مؤثر نباشد.

تنظیمات سرعت و حرارت  - یک سشوار معمولاً برای فن و گرما تعدادی تنظیمات خواهد داشت. این کار سرعت و دمای هوا را تنظیم می کند.

بهتر است سشوار را انتخاب کنید که تنظیمات بیشتری داشته باشد ، زیرا کنترل بیشتری روی آن می دهد. هرچه گزینه های بیشتری داشته باشید ، بهتر است.

دانستن نحوه استفاده از این تنظیمات نیز مهم است. اگر موهای نازک و سبکی دارید ، از تنظیمات گرمای کمتری استفاده کنید. اگر موهای ضخیم تری دارید ، از تنظیمات گرمای بالاتر استفاده کنید.

وزن  - به طور کلی یک سشوار سبک تر ترجیح داده می شود. استفاده از آن ساده تر است. شما در حین نگه داشتن بازوهای خود را خسته نمی کنید. جابجایی در کیف و حمل راحت تر است. اگر مسافرت می کنید ، اغلب باید آن را با خود ببرید.

یک سشوار سبک وزن کمتر از 1 کیلوگرم یا حتی کمتر از 500 گرم وزن دارد. اما مراقب باشید در ازای وزن سبک تر ، دوام و قدرت را فدا نکنید.

دسته تاشو  - برخی از سشوارهای موجود در این لیست دارای دسته قابل تاشو هستند. این قسمت مرتباً از قسمت پایین تاشو می شود ، که باعث می شود در هر مکانی ، ضمن صرفه جویی در فضا ، ذخیره هر جایی راحت تر شود. این یک ویژگی مفید است و باعث می شود سشوار فشرده تر شود.

سطح سر و صدا  - سر و صدای عاملی است که بسیاری از افراد قبل از گرفتن سشوار در نظر نمی گیرند. بعضی از سشوارها واقعاً بلند هستند و این ممکن است اعضای خانواده یا همسایگان را آزار دهد.

همیشه مشخصات را بررسی کنید تا ببینید که آیا سر و صدای کم دارد. در صورت داشتن موتوری که میزان صدای کمی را ایجاد می کند ذکر خواهد شد.

قیمت  - سشوار بسیار ارزان قیمت خریداری می شود ، بنابراین این چیزی نیست که بیش از حد نگران آن باشید. توصیه می کنم بین Rs سشوار بگیرید. 1000 و روپیه 2،000 برای بهترین کیفیت و قابلیت اطمینان.

اما اگر بودجه کمتری دارید و نیاز به پس انداز دارید ، گزینه های زیادی وجود دارد. شما می توانید یک سشوار با قیمت ارزان قیمت Rs خریداری کنید. 400! برای یافتن گزینه های ارزان قیمت به لیست بهترین سشوار برگردید.

محافظت از گرمای بیش از حد  - از آنجا که یک سشوار با گرمای بسیار بالایی سرو کار دارد و یک جسم کوچک است ، باید برخی از مکانیسم های ایمنی لازم را در خود داشته باشد.

یکی از راه هایی که سشوار از گرمای بیش از حد محافظت می کند ، استفاده از روکش سرامیکی است. این توزیع گرما را متعادل می کند و گرمای غیر مضر را ساطع می کند. اکثر سشوارهای تجاری بصورت تجاری بی خطر هستند.

این نتیجه می گیرد لیست بهترین سشوارهای هند. اگر این مقاله را دوست دارید ، لطفاً آن را به اشتراک بگذارید و آن را در زیر ارزیابی کنید. همچنین می توانید در زیر نظر دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.