راهنمای خرید فیدر پرنده

خرید لوازم خانگی اصل

جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

راهنمای خرید فیدر پرنده

نوع فیدر شما انتخاب می کنید و خوراک ارائه شده نوع پرنده ای را که جذب می کنید تعیین می کند.

فهرست مطالب
مبانی تغذیه پرندگان
انتخاب فیدرهای پرنده
سنجاب-اثبات فیدرهای پرنده
انتخاب قطب پرنده پرنده
انتخاب غذای پرندگان
تأمین آب پرندگان
مبانی تغذیه پرندگان
یک حمام پرنده رنگارنگ در یک باغ.
پرندگان فقط به سه چیز نیاز دارند تا آنها را ترغیب به بازگشت به محل زندگی خود کنید: آب شیرین برای نوشیدن و استحمام ، مقدار زیادی از پوشش تا لانه و پنهان کردن و انواع مواد غذایی با کیفیت برای غذا خوردن.

هر نوع فیدری که خریداری می کنید باید به راحتی پر ، خالی و تمیز شود.
فیدرهای پلاستیکی باید با فلز در اطراف درگاههای تغذیه تقویت شوند تا از سنجاب ها جدا شوند.
مچاله ها باید از جنس فلز یا یک رولپلاک قابل تعویض باشند.
قطعات چوبی فیدرها باید از جنس سدر مقاوم در برابر آب و یا رنگ آمیزی / رنگ شده باشند تا در برابر رطوبت محافظت شود.
یک منبع آب مناسب ، مانند پرنده پرنده یا یک ویژگی آب ، به منظره خود اضافه کنید تا تعداد بیشتری از انواع پرندگان را جذب کنید.
جعبه های لانه یا خانه های پرنده باعث پرندگان ترغیب به ماندن و خانواده های خود در نزدیکی خانه شما می شوند. علاوه بر این ، پرندگان نیاز به محافظت از دشمنان طبیعی خود دارند ، بنابراین مناطق تغذیه شده باید دور از دسترس گربه ها و سایر شکارچیان باشند.
مشاهده پرنده فیدر و پرنده تغذیه پرسش و پاسخ و جذب حیات وحش با باغ شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جذب پرندگان به حیاط خود را.

نکته
هر سال تقریباً 1 میلیارد پرنده از پرواز به ویندوز می میرند. با قرار دادن فیدر کمتر از 3 پا از یک پنجره یا بیش از 30 فوت فاصله ، خطر برخورد پرندگان را کاهش دهید. موبایل ، تزئینات مات و درخت میوه ای که در بیرون پنجره ها قرار دارد نیز به دفع پرندگان از شیشه کمک می کند.

فیدرهای پرنده و سنجاب را خریداری کنید
فیدرهای Hummingbird را خریداری کنید
خرید بذر پرنده
انتخاب فیدرهای پرنده
فیدر قهوه ای عتیقه.
نوع فیدر را انتخاب کنید که انواع خاصی از پرندگان مورد نظر شما یا پرندگان بومی منطقه شما را در خود جای دهد. اگر بیش از یک فیدر را انتخاب کنید ، می توانید گونه های بیشتری را جذب کنید و از ازدحام فیدر خودداری کنید.

فیدرهای زمین یا بستر های نرم افزاری
این سینی های دارای صفحه نمایش نزدیک به زمین هستند. آنها از تماس لکه های بذرها و پرندگان جلوگیری می کنند. همچنین می توانید از فیدرهای زمینی که دارای سیم مش هستند برای جلوگیری از هدر رفتن جوندگان و پرندگان بزرگ استفاده کنید. به منظور جلوگیری از شکارچیان از رسیدن پرندگان ، فیدرهای زمینی باید در مناطق باز قرار بگیرند که حداقل 10 فوت از درختچه ها یا درختان داشته باشند. اگر شما یا همسایگان خود گربه هایی دارید که در خارج هستند ، از این نوع فیدر استفاده نکنید.

پرندگانی که آنها را دوست دارند: کاردینال ها ، کبوترها ، طلاهای طلایی ، مشت ها ، گنجشک ها و حوله ها

فیدر هاپر
فیدرهای هوپر می توانند چندین پوند از بذر مخلوط را که خشک و آماده پرندگان گرسنه است ، نگه دارند. آنها فقط به ماشه فیدر می زنند تا دانه ها را آزاد کنند. فیدرهای قیف را از یک شاخه درخت آویزان کنید یا از یک قطب در حدود 5 پا از زمین استفاده کنید.

پرندگانی که آنها را دوست دارند: کاردینال ها ، چیکادها ، طلاهای طلایی ، قلاب ها ، جی ها ، مهره های کوچک ، بنفش های بنفش و خانه ، بلک های قرمز رنگ قرمز ، سیسکین ها و تیتریک

فیدرهای Hummingbird
بهترین فیدر زرشک یکی از مواردی است که تمیز کردن و پر کردن آن آسان است ، زیرا تغییر منظم شهد برای سلامتی مرغ های زرشک مهم است. برای جلوگیری از هدر رفتن مواد غذایی و در فاصله 3 فوت یک پنجره برای بهترین مشاهده ، از فیدرهای سبزه کوه در سایه استفاده کنید. پرندگان به سرعت به اندازه کافی راحت می شوند تا از آنها تغذیه شوند و از نزدیک تماشا شوند. نگه داشتن یک غذاساز در نزدیکی خانه شما باعث آسیب دیدگی پرندگان ناشی از پرواز به داخل پنجره بازتابی می شود زیرا آنها نمی توانند سرعت کافی برای صدمه دیدن خود ایجاد کنند. برای راهنمایی های بیشتر ، به فیدرهای Hummingbird و جذب حیوانات اهلی مراجعه کنید .

فیدرهای Nyjer
این فیدرها بطور ویژه برای توزیع بذر nyjer (خار) طراحی شده اند. آنها دارای حفره های ریز هستند که دانه را فقط در دسترس پرندگان کوچک منقار قرار می دهد. آن را روی یک قطب 5 پا قرار دهید ، یا آن را از درخت آویزان کنید. برای محافظت از فیدر خود از سنجاب ها ، از یک حباب استفاده کنید.

پرندگانی که آنها را دوست دارند: طلاهای طلایی ، سیسک های کاج و برگه های قرمز

فیدرهای مجموعه
شما می توانید یک فیدر ویژه خریداری کنید ، یا می توانید تکه های بسته را در یک کیسه پیاز مشبک آویزان کنید. فیدرها را می توان از قطبهای نزدیک دیگر فیدرها یا از درختان آویزان کرد. برخی از افراد با گرفتن یک مخروط کاج بزرگ و پر کردن مخلوطی از کیت زمینی و دانه های موجود در شکاف ها ، پودینگهای مخصوص خود را تهیه می کنند.

پرندگانی که آنها را دوست دارند: chickadees، nuthatches، titmice و woodpeckers واقعاً آن را دوست دارند. خزنده ها ، جنگنده ها و آهسته ها گهگاهی روی آن می زنند

فیدر سنجاب
اگر با خوردن همه غذاهای پرنده مشکل دارید ، فیدر سنجاب را در نظر بگیرید. آنها را با مخلوط هایی که به ویژه برای سنجاب ها و سنجاب ها جذاب است ، ذخیره کنید. این می تواند رقابت برای غذاهای پرمصرف را که در فیدرهای پرنده عرضه می شود ، کاهش دهد. غذاهای سنجاب را دور از فیدرهای پرنده قرار دهید تا بیشتر وسوسه ها را کاهش دهید.

فیدرهای آفتابگردان و بذرهای بذر
اگر فقط می خواهید یک فیدر پرنده را آویزان کنید ، این موردی است که می توانید خریداری کنید. آن را در نزدیکی پنجره قرار دهید تا بتوانید از میهمانان خود لذت ببرید. فیدر حداقل 5 فوت از زمین فاصله دارد. با قرار دادن فیدر کمتر از 3 پا از یک پنجره یا بیشتر از 30 فوت فاصله ، احتمال برخورد پرنده به پنجره را کاهش دهید. یکی را انتخاب کنید که دارای درگاههای فلزی در اطراف دستگاه پخش بذر باشد تا از فیدر در برابر بازدید کنندگان ناخواسته محافظت کند.

پرندگانی که آنها را دوست دارند: جوجه کشی ، طلای طلایی ، صندوق خانه ، مهره ، سیسکین ، بنفش بنفش و تیتریک

نکته
برای جلوگیری از خوردن سنجاب همه غذای پرندگان ، فیدر خود را روی یک قطب در یک فضای باز قرار دهید. فیدرهای پایه دار باید حدود 5 پا از زمین فاصله داشته باشند و توسط یک بافل مخروطی شکل (حداقل 17 اینچ قطر) یا مانع مشابه زیر فیدر محافظت شوند. فیدرهای نصب شده با قطب را حداقل 10 فوت از نزدیکترین درختچه ، درخت یا ساختار بلند دیگر پیدا کنید. اگر همه اینها کارساز نیست ، خرید فیدر سنجاب را در نظر بگیرید.

نکته
اطمینان حاصل کنید که فیدر انتخابی در تمام طول سال نگهداری می شود ، به خصوص در آب و هوای سخت زمستان که پیدا کردن منابع طبیعی مواد غذایی را سخت می کند. پرندگان به طور معمول برای گرم نگه داشتن کالری در زمستان کالری بیشتری می سوزانند. به عنوان مثال ، نخودچی ها باید در زمستان 20 بار بیشتر از تابستان میل کنند.

سنجاب-اثبات فیدرهای پرنده
بیشتر صاحبان خانه با نگه داشتن سنجاب ها از غذاهای پرنده خود تلاش می کنند. خوشبختانه ، انواع مختلفی از فیدرهای مخصوص پرنده های سنجاب وجود دارد که برای کمک به آنها طراحی شده اند ، از جمله مواردی که به قفس فلزی مجهز شده اند و فضاهایی به اندازه کافی بزرگ دارند که فقط پرندگان بتوانند وارد آن شوند. با این حال ، اینها به خوبی کار می کنند ، ممکن است برخی از پرندگان بزرگتر را از عرضه مواد غذایی دور نگه دارند. مدل محبوب دیگر ، پروانه پرنده به سبک قیف است ، که دارای یک سینی مخصوص تغذیه بهاری و خوراک است که به گونه ای طراحی شده است که وقتی پرندگان روی آن قرار می گیرند باز هستند اما زیر وزن یک سنجاب قرار می گیرند.

انتخاب قطب پرنده پرنده
اگر می خواهید فیدر خود را در حیاط سوار کنید تا بتوانید آن را از یک پنجره یا ایوان تماشا کنید ، آن را روی یک قطب سوار کنید. بعضی از مدل های قطب را می توان با دستان خود مستقیماً به داخل زمین مجبور کرد ، اما بهترین قطبهای تغذیه کننده پرنده در انتهای آن دارای یک میخ برای اطمینان از قطب موجود در زمین هستند. برای جلوگیری از خوردن سنجاب همه غذای پرندگان ، فیدر را روی یک قطب در یک فضای باز قرار دهید. فیدرهای پایه دار باید حدود 5 پا از زمین فاصله داشته باشند و توسط یک بافل مخروطی شکل (حداقل 17 اینچ قطر) یا مانع مشابه زیر فیدر محافظت شوند. فیدرهای نصب شده با قطب را حداقل 10 فوت از نزدیکترین درختچه ، درخت یا ساختار بلند دیگر پیدا کنید. اگر همه اینها کارساز نیست ، خرید فیدر سنجاب را در نظر بگیرید.

انتخاب غذای پرندگان
یک غذاساز پرنده
فواید تغذیه پرندگان دو برابر است. این یک مکمل خوش آمدید به رژیم پرنده است و ساعتها تماشای پرنده عالی را برای شما ارائه می دهد. غذای پرندگان به اشکال مختلفی تهیه می شود: شهد ، دانه و لباس. شما چه نوع پرنده هایی را می خواهید جذب کنید؟ این بر نوع غذایی که انتخاب می کنید تأثیر می گذارد. برای جذب پرندگان بیشتر ، بهترین غذای پرنده را برای غذای خود پیدا کنید .

ذرت ترک خورده
پرندگان زراعی مانند ذرت شکسته متوسط ​​اما مراقب باشید. هسته تمایل دارد تا رطوبت را خیس کند بنابراین مستعد پوسیدگی است. از یک غذاساز قیف ضد آب استفاده کنید ، یا مقادیر کمی را با ارزن روی میزهای تغذیه مخلوط کنید. پرندگان منقار کوچک نمی توانند ذرت درشت خرد کنند زیرا خیلی بزرگ است. ذرت ریز خرد شده به سرعت تبدیل به ماش می شود بنابراین بهتر است از مصرف آن به طور کلی خودداری کنید.
پرندگان که آن را دوست دارند: کلاغ ، کبوتر ، جی ، جونکو ، قرقاول ، بلدرچین ، گنجشک و حوله

ارزن
ارزن سرخ بسیار محبوب است. اما ارزن سفید غذای مورد علاقه بیشتر پرندگان کوچک منقار و خردورز است.
پرندگانی که آن را دوست دارند: گاوها ، کبوترها ، جونکوها ، بلدرچینها ، کبودهای سرخدار ، گنجشکها و حوله ها

میلو ، گندم و جو دوسر
بیشتر پرندگان آنها را دوست ندارند. آنها اغلب به مخلوط بذر پرنده ارزان اضافه می شوند. پرندگان آنها را دور می زنند ، که اغلب جوندگان را به خود جذب می کنند.
پرندگانی که آن را دوست دارند: کبوتر ، قرقاول و بلدرچین

Nyjer (خار)
این غالبا به دلیل قیمت سنگین آن به عنوان طلای سیاه خوانده می شود. این غالباً با خار خار ، علفهای هرز که از طلاهای طلا برای خط لانه خود استفاده می کنند اشتباه گرفته می شود.
پرندگانی که آن را دوست دارند: طلاهای طلای آمریکایی ، رکاب های خانه ، طلای کوچک طلای کوچک و برگه های رایج

بادام زمینی
بهترین راه برای ارائه این مواد در یک فیدر مش فلزی به شکل لوله است. بادام زمینی ها را می توان خرد یا کل کرد.
پرندگانی که آن را دوست دارند: خزنده های قهوه ای ، تراش های قهوه ای ، جوجه کشی ، جی ، کاپلت ها ، مورب های شمالی ، مهره ها ، گلگیرهای کاج ، سبزیجات ، تیتمیس ها ، آچارها ، دارکوب ها و گلگیرهای زرد

گلرنگ
سنجاب ها ، گنجشک های خانه و گیاهان جوانه از گلرنگ به اندازه دانه آفتابگردان لذت نمی برند. اما افراد دیگری نیز وجود دارند.
پرندگانی که آن را دوست دارند: کاردینال ها ، کبوترها ، شیارها و گنجشک ها

پودینگ سوئیت و پرنده (گوشت گاو و تخم گاو)
پرندگان حشره خوار به خصوص این ترکیب را دوست دارند. این باعث می شود که آنها را برای هوای سرد و سخت گرم کنید. شما باید یک فیدر مخصوص غذا تهیه کنید که حداقل 5 فوت از زمین فاصله داشته باشد تا جوندگان نتوانند به آن برسند.
پرندگانی که آن را دوست دارند: نخودچی ، جوهر افشان ، تیتریک ، دارکوب و آچار

دانه آفتابگردان
تخمه آفتابگردان پوسته توسط بیشترین انواع پرندگان خورده می شود. پرندگان منقار بزرگ نوارهای راه راه را ترجیح می دهند. پرندگان کوچک از دانه های روغن سیاه لذت می برند.
پرندگانی که آن را دوست دارند: جوجه کشی ، شیار شب ، فینچک ، قلاب ، طلای طلایی ، جی ، کاردینال شمالی ، مهره ، چنگک کاج ، چوب دزدگیر قرمز و تیتریک
نکته
دانه های پرنده را مخلوط کرده و در مکان خشک و خنک در یک ظرف پلاستیکی نگهداری کنید. از یک ظرف فلزی در مناطقی استفاده کنید که ممکن است موش یا سنجاب جذب مواد غذایی شود.

نکته
هفته ای یکبار شهد مرغ کوهی را تغییر دهید تا مواد غذایی تازه شود.

تأمین آب پرندگان
بسیاری از دوستداران پرنده ها همیشه به یاد دارند که از فید پرندگان خود را دوباره پر کنند اما از کلید دیگری برای بقا چشم پوشی می کنند: آب. شبنم ، بارندگی و غذای وحشی مقداری رطوبت را به طور طبیعی تأمین می کند ، اما معمولاً منبع دیگری مورد نیاز است. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

پرنده پرنده را در نزدیکی برخی از درختچه ها قرار دهید تا در صورت لزوم پرنده بتواند از آنجا فرار کند.
بیشتر پرندگان از آب عمیق وحشت دارند. با استفاده از سنگ یا سنگ ، عمق های مختلفی را در پرنده خود ایجاد کنید. پرندگان کوچک مانند انگشت و گنجشک در انتهای کم عمق آویزان خواهند شد ، در حالی که رابین ها و جی ها در انتهای عمیق کمی پرماجرا خواهند بود. در نزدیکی آب باید یک لبه یا چاهک تهیه شود.
به یاد داشته باشید که مرتباً حمام خود را تمیز کنید. از یک برس تمیز کننده و آب شیرین استفاده کرده و دوباره پر کنید.
اگر در آب و هوای سرد زندگی می کنید ، بخاری بخرید تا از یخ زدن آب جلوگیری کنید.
پرنده پرنده خود را در محلی آفتابی قرار دهید. آفتاب گرم همیشه نسبت به پرندگان خیس احساس خوبی خواهد داشت ، و این نیز به نگه داشتن یخ در حمام در زمستان کمک می کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.