جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

سینک ظرفشویی آشپزخانه - راهنمای خرید سینک ایده آل برای شما

راهنمای ویدیوی زیر به بسیاری از سؤالات متداول سینک ظرفشویی پاسخ خواهد داد ، به علاوه چند مورد دیگر که شاید فکرش را هم نکرده باشید. این صفحه همچنین شامل یادداشت هایی برای مرجع شما است.
نوع سینک - شروع / پایین / سرامیک؟
سه نوع سینک اصلی وجود دارد. شروع ، زیر کوه و سرامیک. سبک انتخاب کاملاً شخصی است
شروع - این سینک ها نوع معمولی از سینک ظرفشویی هستند که با حاشیه سینک با همپوشاننده سطح کار نصب شده اند. آنها در متنوع ترین سبک ها و انواع مختلف قرار می گیرند. می توانید همه چیز را از یک کاسه 1 تا یک ظرف سه کاسه ، از جمله گزینه های مختلف کشنده دریافت کنید.
در زیر کوه - این سینک ها به گونه ای طراحی شده اند که برای کارگاه های گرانیتی و چوب جامد نصب شده است. آنها در زیر محل کار ثابت هستند بنابراین یک سطح صاف وجود دارد. این مواد به دلیل اینکه ضد آب هستند یا می توان از آن استفاده کرد ، استفاده می شود. آنها را نمی توان با سطوح استاندارد کار با فرمول استفاده کرد.
سرامیک - این سینک ظرفشویی ها سرامیک های سفیدی سفید سنتی هستند ، که قابل تشخیص ترین نوع آن سینک بلفاست با سرریز سبک اسلایس است. سینکهای سرامیکی این روزها کم رنگ تر ، کم تحریف و سبک های سنتی Belfast هستند. سینک ظرفشویی های سرامیکی مانند یک سینک ظرفشویی سنتی از جنس استنلس استیل در محل کار قرار می گیرند و از زباله های سبک استفاده می کنند. سینک های سرامیکی Undermount در زیر محل کار قرار می گیرند و جایگزینی برای سینک های ضد زنگ سنتی ضد زنگ سنتی ارائه می دهند. آنها به خصوص مجموعه ای خیره کننده در یک میز کار گرانیتی سیاه به نظر می رسند. سینکهای بلفاست سینکهای سرامیکی سنتی هستند اما اکنون با زباله های سبک بیدرنگ همراه هستند ، اینها به براکت های پشتیبانی یا یک قاب برای سوار کردن آنها نیاز دارند. آنها معمولاً در آشپزخانه های سنتی به سبک Farmhouse یافت می شوند.
تخلیه کننده ها
اکثر سینک ظرفشویی ها دارای درنچر هستند. زهکش ها طبق سه نوع زیر طبقه بندی و تحویل داده می شوند.
یونیورسال - این سینک ظرف یک نسخه عرضه می شود و می توان آن را با درنگر در هر طرف کاسه (ها) نصب کرد. دو سوراخ در قسمت بالای سینک برش داده شده است ، یک قسمت جلو و دیگری پشت آن که شیر از طریق آن نصب شود. سوراخ بلااستفاده در جلو با آسانسور دریچه شیر سوراخ بسته می شود.
درین سمت چپ و یا کاسه دست راست - بنابراین کاشی در قسمت پشتی سینک است که کشنده یکی از سمت چپ سینک خواهد بود و بزرگترین یا کاسه اصلی در سمت راست خواهد بود.
درینگر راست دست یا کاسه دست چپ - بنابراین کاشی در قسمت پشتی سینک است که درینور یکی از سمت راست سینک خواهد بود و بزرگترین یا کاسه اصلی در سمت چپ خواهد بود.
نوع طبقه بندی بستگی به سازنده دارد ، به عنوان مثال Franke از طرف دره کش استفاده می کند ، بلانکو از سمت اصلی کاسه استفاده می کند. هنگام خرید سینک ، لطفاً نحوه نصب سینک را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که هنگام سفارش ، موقعیت درزگیر / کاسه اصلی را انتخاب کنید. این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه بعد می شود.

مواد غرق
متداول ترین ماده برای سینک ها از جنس استنلس استیل بوده و بیشترین انتخاب را در اختیار شما قرار می دهد. اکثر سینک های استیل ضد زنگ در سینک های آشپزخانه Simply از جنس استیل ضد زنگ کلاس 18/10 ساخته می شوند و انواع مختلفی از آن به دست می آیند - جلا ، ابریشم ، برس و پارچه. بسیاری از مردم به جای طرح ، شکل طراحی سینک را انتخاب می کنند. هر کدام از سینک ها را انتخاب کنید ، به مرور زمان یک پاتینا را با استفاده از خراش های میکرو از هر استفاده روزانه ، به شخصیت سینک اضافه کنید. سینک های گرانیتی محبوب تر می شوند. اینها به عنوان Fragranite (Franke) ، Rok (Astracast) شناخته می شوند و عمدتا از گرانیت تشکیل شده به شکل سینک تشکیل می شوند. غرق گرانیت تا 280 درجه سانتیگراد و همچنین در برابر خراش ، لکه و مواد شیمیایی مقاوم در برابر حرارت هستند. این سینک ها بهداشتی و تمیز کننده آسان هستند و رنگ آن به درستی پیش می رود. سینکهای سرامیکی همانطور که از نام آنها پیداست سرامیکی است. برای اطلاعات بیشتر به توضیحات سرامیک در بخش نوع سینک در بالا مراجعه کنید.
کیت های لوله کشی
هنگامی که سینک شما وارد می شود ، برای خروج آب لازم است که رسانه ها در یک لوله زباله به یکدیگر وصل شوند. تولید کنندگان برای این منظور کیت های لوله کشی را تهیه می کنند. در اکثر سینک های آستراساست این قیمت سینک را شامل می شود. کیت های لوله کشی موارد اضافی دیگری برای سینک های Franke است ، مگر در بعضی از بسته های طراح (DP). در زیر یک راهنمای سریع برای انتخاب کیت لوله کشی برای سینک شما وجود دارد.
لیرا 1 - برای سینک های با یک پریز (سینک های یک ظرف)
Siphon2 / Lira 2 - برای سینک های با دو پریز (سینک ظرفشویی دوتایی)
لیرا 3 - برای سینک ظرفشویی با سه پریز (ظرف ظرف سه تایی)
تجهیزات جانبی
هر سازنده طرحی از لوازم جانبی تطبیق مختلف یعنی تخته های آماده سازی مواد غذایی ، تخته های چوبی ، سبدهای تخلیه کننده را برای سینک های خود ارائه می دهد. این لوازم جانبی برای هر سینک معمولی نیستند و می توانند مختص سینک یا محدوده خاصی باشند. لطفاً هنگام انتخاب لوازم جانبی مطمئن شوید که برای سینک شما صحیح است.
مناسب
در هنگام خرید سینک لطفاً اطمینان حاصل کنید که تمام ابعاد صحیح است ، نوع سینک مناسب برای میز کار ، واحد آشپزخانه و غیره می باشد تا در وقت و هزینه اصلاح و خطا صرفه جویی شود. سینک های آشپزخانه به سادگی توصیه می کنند که سینک ها باید توسط یک لوله کش حرفه ای تعبیه شده و با توجه به اینکه نصب های مختلف متفاوت است ، قادر به ارائه مشاوره در مورد اتصالات سینک ها نیست.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.